Skocz do zawartości

[rower] B'Twin Original 520 czy B'Twin Hoprider 300?

Raca

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chcę kupić bratu rower na urodziny ale mam problem ponieważ w ogóle nie znam się na rowerach (tj. jeżdżę czym popadnie ;) ). Znalazłem te 2 rowery które mnie zainteresowały i chciałbym wybrać jeden z nich:

B'Twin Original 520

- B'Twin Hoprider 300

Chodzi mi raczej o bezpieczeństwo (będzie woził dziecko w foteliku rowerowym) oraz o solidność, czyli czy często się psują, spada łańcuch, psują się przerzutki itp. Rower będzie raczej używany do jazdy po mieście.

Dodatkowe pytanie o to który rozmiar wybrać? Co do B'Twin Hoprider 300 są rozmiary M, L i XL a B'Twin Original 520 jest w rozmiarach M i L. Zapewne do rozmiarów potrzebne są wymiary :) Brat ma około 180-183 cm wzrostu i jego waga to około 100 kg. Jego żona również deklaruje okazjonalną chęć na jazdę którymś z tych rowerów a kobita nie ma więcej niż 160 cm i nie waży więcej niż 50 kg. 

Z góry dziękuję za pomoc :)

Napisano

Witam, chcę kupić bratu rower na urodziny ale mam problem ponieważ w ogóle nie znam się na rowerach (tj. jeżdżę czym popadnie ;) ). Znalazłem te 2 rowery które mnie zainteresowały i chciałbym wybrać jeden z nich:

- B'Twin Original 520

- B'Twin Hoprider 300

Chodzi mi raczej o bezpieczeństwo (będzie woził dziecko w foteliku rowerowym) oraz o solidność, czyli czy często się psują, spada łańcuch, psują się przerzutki itp. Rower będzie raczej używany do jazdy po mieście.

Po pierwsze bezpieczeństwo dziecka zależy od fotelika i od osoby pakującej dziecko[emoji6]

Po drugie łańcuch spada raczej tylko wtedy jak masz źle wyregulowane przerzutki[emoji6]

Po trzecie tych original więcej widzę na ulicach. Oba rowery dysponują osprzętem raczej z niższej półki, ale jak ma być mało eksplatowany i serwisowany to nie będzie problemu.

Są zbliżone do siebie. Jak miałbym wybierać to wziął bym tego Hoprider [emoji4]