blindchild Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 Cześć, od jesieni chodzi za mną jakaś kilkudniowa wyprawa więc nadszedł czas na to aby coś zaplanować.Pomysł mojej wyprawy to start gdzieś między 28-29 kwietnia w okolicy Zgorzelca i aż do morza myślę w 4-5 dni tak co by wrócić do poniedziałku 4 maja Wstępnie mój plan zakłada pociąg do Zgorzelca i rozpoczęcie pedałowania o 15:30 wiec: 1 dzień rozgrzewkowy ok 60-80km nocleg na trasie Łęknica/Siedlec whatever... 2 dzień myślę przycisnąć od rana do zmroku ambitnie 145km do Kostrzyn nad Odrą. 3 dzień 120km nocleg Gryfino 4 dzień 130km do Ahlbeck/Swinoujście Powrót pociągiem z Międzyzdroi Ten plan zakłada samotną podróż jakby się ktoś chciał dołączyć mógłbym coś pozmieniać i spróbować się dostosować np dodać jeden dzień na wyprawę i rozłożyć na mniejsze dystanse (5x90km). Noclegi planuje w kwaterach bo nie mam namiotu jeżdżę rowerem crossowym i jestem raczej amatorem aczkolwiek mam za sobą kilkudniowe wyprawy Jeśli ktoś jedzie w tym czasie na jakaś inną wyprawę i szuka towarzysza to mogę przemyśleć jeszcze zmianę trasy. Wstępnie myślałem o trasie ze śląska nad morze ale trasa centralną polską może nie być przyjazna rowerzyście dlatego zdecydowałem się na szlak odra-nysa. Jeśli mogę zapytać to czy noclegi w ciemno to zbyt odważne posunięcie jak na tą trasę? Z jaką częstotliwością występują przejazdy/mosty na polską stronę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...