mrovka Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 tak jak w temacie mozecie mi polecic jakas tarcze?? znalazlem tarcze alligator,ashima,accent ponizej 100gr - macie jakies specjalne uwagi co do tych produktow? uzywane beda w lekkim terenie i chcialbym zeby pracowaly z hamulcami shimano,dokladnie m615 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Jak ma to być tylko lekkie to kupuj jak praktyczne ... Odpuść. Miałem kiedyś mocno powycinane Ashimyi wróciłem do bardziej konwencjonalnych ciężkich kształtów ... Kultura pracy bez porównania. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Co Wy widzicie w tym żeby rower był lekki? Na dobrych łożyskach i tak gładko się jedzie. Po za tym lekka tarcza to raczej nie zbyt sztywna tarcza , chyba że na pająku lecz to już musi kosztować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrovka Napisano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 chce sobie zlozyc jakies super lekkie kola..ot dodatkowy komplet na lekkie sciezki,na suchy las i na zwykle sciezli rowerowe dlatego ta mania lekkosci myslalem o takim komplecie : piasty - DT240s straight pull 28h obrecze - ZTR Crest szprychy - Pillar MegaLite SS nyple - ALU Pillar opony - Furios Fred lub Rocket Ron no i brakuje mi jakies lekkiej tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Może coś TU wypatrzysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yotomeczek Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Ja popitalam na Cloud Perform DB-05 z przodu 203 z tyło 160 i jestem bardzo zadowolony (ważę 102kg) Cloud Perform DB-05 180mm ważą 117g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 absoluteblack.cc/raven-sl-95g.html absoluteblack.cc/iso-titanium.html A jeśli ma być w bardziej przystępnej cenie to KCNC , Quaxar na pająku lub Avid HSX , Ashima Aineon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrovka Napisano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 hehe..waga tych tytanowych jest oszalamiajaca szkoda ze nie ma 180 te absoluteblack mi sie podobaja..teoretycznie beda sztywne i maja bardzo ladny wzorek z duza powierzchnia robocza,mam na mysli model ISO RAVEN SL dziekuje panowie za szybki odzew,zwlaszcza przy swietach -dzieku uzytkowniku jasinski21444...to juz drugi raz troszke przekraczaja zaplanowany budzet,wiec zakup odlozy sie w czasie,ale to jest chyba to czego szukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bejker Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Quaxar waża około 90 g. Aluminiowy pająk, można wybrać kolor itp. I nie są najgorsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrovka Napisano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 przyznam sie ze zasugerowalem sie wypowiedziami i bardzo pomogl mi link od Ychu....z poczatku kierowalem sie w sumie tylko waga,no ale czytajac was doszly inne piorytety one chyba sa w chwili obecnej zlotym srodkiem, jak dojda to opisze - no chyba ze znajde cos jeszcze inszego hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 one chyba sa w chwili obecnej zlotym srodkiem One czyli ... bo chyba nie doczytałem o których mówisz ... Ja po przesiadce z AirRotor od Ashima na Avid G3 CS stwierdziłem że nie ma sensu szukać oszczędności w wadze tarcz. Jak się jeździ na sztywniaku to zamiast urywać wagę na tarczach lepiej zainwestować w karbonową sztycę ... zysk wagowy nieraz większy a i dupsko ma wygodniej ... Na tarczach mamy zysk wagowy ale na wylajtowanych sprzętach często kultura hamowania jest bardzo kiepska i klocki gubią się w zatrważającym tempie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrovka Napisano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 mam na mysli te ktore polecil jasinski.. tarcze ze stajni absoluteblack -kierke i sztyce ma juz karbonowa i dosc lekki mostek - kola chce sobie zbudowac lekkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 AbsoluteBlack są jak najbardziej ok i nie powinny przejawiać wad tarcz typu ashima - szarpanie przy hamowaniu , przyśpieszone zużycie klocków itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 Ale ta cena 100 - 120 ojro sorry ale dla mnie to nie ma najmniejszego sensu ... Myślę że różnica w cenie Absolutów i dajmy na to wspomnianych przez moja osobę G3 CS da większy zysk gdy zostanie zainwestowana w inne komponenty No ale nie moja zabawka, nie mój kaprys, finalnie nie moja kasa Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 11 Kwietnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 @rzezniol, przecie to zabaweczki dla majętnych maniaków... Jak śrubeczki Yumeya. Co Wy widzicie w tym żeby rower był lekki? Na dobrych łożyskach i tak gładko się jedzie. Proponuję jakiś większy, stromy podjazd i tak w połowie przesiąść się na rower kilka kg lżejszy. Różnica kolosalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 Proponuję jakiś większy, stromy podjazd i tak w połowie przesiąść się na rower kilka kg lżejszy. Różnica kolosalna. To akurat wiem , kiedyś jechałem z kumplem jego rower 15 kg mój miał 20 różnica mega , ale głównie to lekka rama sztyca kierownica mostek itp tarcza to różnica 30g-60g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 11 Kwietnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 Tak, 60g, tarcze, 10g śrubki, 20g, łańcuch ............. oho, zamiast 15 mam 8kg ... jest różnica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 11 Kwietnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 Tak jak Puklus pisze. Zmiana jednej części czy dwóch na lżejsze to żadne odchudzanie. Trzeba zrobić jakiś większy plan, i jak się wymieni więcej części to wyjdzie te kilka kg mniej, a to już sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMMAAACCC7 Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 chcesz to ja CI sprzedam za 4 dyszki ashima air rotor, 180mm 112 gram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.