Skocz do zawartości

[tarcza hamulcowa] szukam super lekkiej 180tki


mrovka

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak w temacie

mozecie mi polecic jakas tarcze??

 

znalazlem tarcze alligator,ashima,accent ponizej 100gr - macie jakies specjalne uwagi co do tych produktow?

 

uzywane beda w lekkim terenie i chcialbym zeby pracowaly z hamulcami shimano,dokladnie m615

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce sobie zlozyc jakies super lekkie kola..ot dodatkowy komplet na lekkie sciezki,na suchy las i na zwykle sciezli rowerowe

dlatego ta mania lekkosci

 

myslalem o takim komplecie :

 

piasty - DT240s straight pull 28h

obrecze - ZTR Crest

szprychy - Pillar MegaLite SS

nyple - ALU Pillar

opony - Furios Fred lub Rocket Ron

 

no i brakuje mi jakies lekkiej tarczy

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe..waga tych tytanowych jest oszalamiajaca :D szkoda ze nie ma 180

 

te absoluteblack mi sie podobaja..teoretycznie beda sztywne i maja bardzo ladny wzorek z duza powierzchnia robocza,mam na mysli model ISO RAVEN SL

 

dziekuje panowie za szybki odzew,zwlaszcza przy swietach   

-dzieku uzytkowniku jasinski21444...to juz drugi raz :)

 

troszke przekraczaja zaplanowany budzet,wiec zakup odlozy sie w czasie,ale to jest chyba to czego szukam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyznam sie ze zasugerowalem sie wypowiedziami i bardzo pomogl mi link od Ychu....z poczatku kierowalem sie w sumie tylko waga,no ale czytajac was doszly inne piorytety

 

one chyba sa w chwili obecnej zlotym srodkiem, jak dojda to opisze :D - no chyba ze znajde cos jeszcze inszego hehe

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

one chyba sa w chwili obecnej zlotym srodkiem
 

 

One czyli ... bo chyba nie doczytałem o których mówisz ... :)

 

Ja po przesiadce z AirRotor od Ashima na Avid G3 CS stwierdziłem że nie ma sensu szukać oszczędności w wadze tarcz.

 

Jak się jeździ na sztywniaku to zamiast urywać wagę na tarczach lepiej zainwestować w karbonową sztycę ... zysk wagowy nieraz większy a i dupsko ma wygodniej ... 

 

Na tarczach mamy zysk wagowy ale na wylajtowanych sprzętach często kultura hamowania jest bardzo kiepska i klocki  gubią się w zatrważającym tempie.

 

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ta cena :D 100 - 120 ojro :) sorry ale dla mnie to nie ma najmniejszego sensu ...

Myślę że różnica w cenie Absolutów i dajmy na to wspomnianych przez moja osobę G3 CS da większy zysk gdy zostanie zainwestowana w inne komponenty :) 

 

No ale nie moja zabawka, nie mój kaprys, finalnie nie moja kasa :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

@rzezniol, przecie to zabaweczki dla majętnych maniaków... Jak śrubeczki Yumeya.

 

 

 

Co Wy widzicie w tym żeby rower był lekki? Na dobrych łożyskach i tak gładko się jedzie.

 

Proponuję jakiś większy, stromy podjazd i tak w połowie przesiąść się na rower kilka kg lżejszy. Różnica kolosalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Proponuję jakiś większy, stromy podjazd i tak w połowie przesiąść się na rower kilka kg lżejszy. Różnica kolosalna.

To akurat wiem , kiedyś jechałem z kumplem jego rower 15 kg mój miał 20 różnica mega , ale głównie to lekka rama sztyca kierownica mostek itp tarcza to różnica 30g-60g. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...