Skocz do zawartości

[tarcza hamulcowa] szukam super lekkiej 180tki


mrovka

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

tak jak w temacie

mozecie mi polecic jakas tarcze??

 

znalazlem tarcze alligator,ashima,accent ponizej 100gr - macie jakies specjalne uwagi co do tych produktow?

 

uzywane beda w lekkim terenie i chcialbym zeby pracowaly z hamulcami shimano,dokladnie m615

Napisano

Jak ma to być tylko lekkie to kupuj jak praktyczne ... Odpuść.

 

Miałem kiedyś mocno powycinane Ashimyi wróciłem do bardziej konwencjonalnych ciężkich kształtów ... Kultura pracy bez porównania.

 

Pozdro

Napisano

Co Wy widzicie w tym żeby rower był lekki? Na dobrych łożyskach i tak gładko się jedzie. Po za tym lekka  tarcza to raczej nie zbyt sztywna tarcza , chyba że na pająku lecz to już musi kosztować.

Napisano

chce sobie zlozyc jakies super lekkie kola..ot dodatkowy komplet na lekkie sciezki,na suchy las i na zwykle sciezli rowerowe

dlatego ta mania lekkosci

 

myslalem o takim komplecie :

 

piasty - DT240s straight pull 28h

obrecze - ZTR Crest

szprychy - Pillar MegaLite SS

nyple - ALU Pillar

opony - Furios Fred lub Rocket Ron

 

no i brakuje mi jakies lekkiej tarczy

 

 

 

Napisano

hehe..waga tych tytanowych jest oszalamiajaca :D szkoda ze nie ma 180

 

te absoluteblack mi sie podobaja..teoretycznie beda sztywne i maja bardzo ladny wzorek z duza powierzchnia robocza,mam na mysli model ISO RAVEN SL

 

dziekuje panowie za szybki odzew,zwlaszcza przy swietach   

-dzieku uzytkowniku jasinski21444...to juz drugi raz :)

 

troszke przekraczaja zaplanowany budzet,wiec zakup odlozy sie w czasie,ale to jest chyba to czego szukam

Napisano

przyznam sie ze zasugerowalem sie wypowiedziami i bardzo pomogl mi link od Ychu....z poczatku kierowalem sie w sumie tylko waga,no ale czytajac was doszly inne piorytety

 

one chyba sa w chwili obecnej zlotym srodkiem, jak dojda to opisze :D - no chyba ze znajde cos jeszcze inszego hehe

 

 

Napisano

 

 

one chyba sa w chwili obecnej zlotym srodkiem
 

 

One czyli ... bo chyba nie doczytałem o których mówisz ... :)

 

Ja po przesiadce z AirRotor od Ashima na Avid G3 CS stwierdziłem że nie ma sensu szukać oszczędności w wadze tarcz.

 

Jak się jeździ na sztywniaku to zamiast urywać wagę na tarczach lepiej zainwestować w karbonową sztycę ... zysk wagowy nieraz większy a i dupsko ma wygodniej ... 

 

Na tarczach mamy zysk wagowy ale na wylajtowanych sprzętach często kultura hamowania jest bardzo kiepska i klocki  gubią się w zatrważającym tempie.

 

 

 

Pozdrawiam

Napisano

mam na mysli te ktore polecil jasinski.. tarcze ze stajni absoluteblack

-kierke i sztyce ma juz karbonowa i dosc lekki mostek - kola chce sobie zbudowac lekkie

Napisano

Ale ta cena :D 100 - 120 ojro :) sorry ale dla mnie to nie ma najmniejszego sensu ...

Myślę że różnica w cenie Absolutów i dajmy na to wspomnianych przez moja osobę G3 CS da większy zysk gdy zostanie zainwestowana w inne komponenty :) 

 

No ale nie moja zabawka, nie mój kaprys, finalnie nie moja kasa :)

 

Pozdrawiam

  • Mod Team
Napisano

@rzezniol, przecie to zabaweczki dla majętnych maniaków... Jak śrubeczki Yumeya.

 

 

 

Co Wy widzicie w tym żeby rower był lekki? Na dobrych łożyskach i tak gładko się jedzie.

 

Proponuję jakiś większy, stromy podjazd i tak w połowie przesiąść się na rower kilka kg lżejszy. Różnica kolosalna.

Napisano

 

 

Proponuję jakiś większy, stromy podjazd i tak w połowie przesiąść się na rower kilka kg lżejszy. Różnica kolosalna.

To akurat wiem , kiedyś jechałem z kumplem jego rower 15 kg mój miał 20 różnica mega , ale głównie to lekka rama sztyca kierownica mostek itp tarcza to różnica 30g-60g. 

  • Mod Team
Napisano

Tak jak Puklus pisze. Zmiana jednej części czy dwóch na lżejsze to żadne odchudzanie. Trzeba zrobić jakiś większy plan, i jak się wymieni więcej części to wyjdzie te kilka kg mniej, a to już sporo.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...