Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przejechanie 500 km. Ale czy:

 

Damper jest nowy?

Lub czy rocznik produkcji dużo odstaje od pierwej prawdziwej jazdy?

 

Bo jeśli nowy to kontaktuje się z cultem.

Jeśli kupiles go jako nie używany ale wyprodukowany kilka lat wstecz,taki amor powinien przejść przegląd ,serwis. Dlaczego? Bo nie był używany.

Napisano (edytowane)

Był tu kolega z nowym Canyonem i jego nowy damper wyglądał identycznie.Został wymieniony bądź naprawiony w ramach gwarancji.Temat do znalezienia, a mi nie chce sie szukać.Najlepiej wysłać fotki do cultu,chłopaki szybko odpisują na takie maile.Dodam jeszcze,że obecnie mam czwarty damper Fox,a i żaden z nich nie pływał w oleju.A tak wygląda fox ctd 300 km po serwisie http://plus.google.com/u/0/106305154488561236996/posts/9D9U3CDMo6F?pid=6133925038241693218&oid=106305154488561236996

 
Kolego Kemot dlaczego ta gumeczka od sagu spadła z tłoka? Dobiłeś tego Fox'a?

 

Edytowane przez severian
Napisano

witam,

 

pacjent FOX Performance z CTD skok 100 mm, przejechane 500 km, wszystko działa idealnie, powietrze trzyma 100%, wszystkie zakresy CTD działają płynnie, pytanie czy ilość oleju na tłoku jest ok, czy jest tego za dużo ?

Czy czekać aż się wykrwawi i ustanie , czy raczej serwis ?

 

 

http://pokazywarka.pl/p903gf/

Zupełnie normalne świeżo po serwisie , jeździj i sie nie przejmuj

Napisano

Dziękuję wszystkim za informację, damper jest nowy fabrycznie zamontowany w moim Giant Anthem rocznik 2015.

Guma do ustawienia sagu zdjeta na potrzeby zdjęcia, tłumik nie był dobity.

panowie z Cult-Bikes napisali ze nie widzą nic niepokojącego, jednak wolałem jeszcze zapytać Szanowne Grono :)

Widzę ze opinie podzielone :)

  • Mod Team
Napisano

Jeśli wszystko działa  jak należy ( regulacje, brak "pustego " skoku na początku ugięcia, brak odgłosów "siorbania przy uginaniu) ,to jeździć i obserwować. Jeśli pocenie przerodzi się w coś takiego

DSC_1450.jpg

to będzie powód do zmartwienia.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

 

 

pacjent FOX Performance z CTD skok 100 mm, przejechane 500 km, wszystko działa idealnie, powietrze trzyma 100%, wszystkie zakresy CTD działają płynnie, pytanie czy ilość oleju na tłoku jest ok, czy jest tego za dużo ? Czy czekać aż się wykrwawi i ustanie , czy raczej serwis ?

 

Aby na pewno jest to 100 mm skoku? 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...