Skocz do zawartości

[składany rower na dojazdy do pracy - wybór]

Dwoik

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej

Chciałbym zaciągnąć Waszej rady odnośnie składaczka na dojazdy do roboty. Z uwagi na nietypowość takiego roweru nasuwa mi się pare pytań:

1) czy rozmiar kół (wybór jest 20" 16" 13" i 12") wpływa znacznie na wielkość "roweru" po złożeniu (czyli np 20" trzeba taszczyć w torbie a 12" wystarczy wrzucić do plecaka)?

2) czy jest jakoś pomyślany napęd aby np 12" dało się jechać z przyzwoitą prędkością?

3) Lepiej z przerzutką (3 przełożenia w piaście) czy proste torpedo?

Jestem kierowcą autobusu miejskiego. Potrzebuję rowerem dojechać na miejsce w którym przejmuję autobus od zmiennika, złożyć go i ciepnąć w kabinie. A po pracy rozłożyć i dojechać z zajezdni do domu. Najbardziej wpadły mi w oko małe 13" rowerki bo wydają mi się najlżejsze i najmobilniejsze - ale czy tym da się jechać.

Wzrost 180 waga 70kg

Proszę o wszelkie wskazówki dużo słońca i wiatru w plecy! no i Wesołych Świąt!

Napisano

Nie porwał, bo nie jest porywający :icon_wink:

Zdarzają się ciekawe składaki, ale zaproponowane przez Ciebie są delikatnie mówiąc niefajne.

Przy tak ograniczonym budżecie proponowałbym giełdę w Słomczynie lub podobne miejsca.

Okazyjnie stosuję składak na 20" kołach, o trzech biegach, lekki (10kg) i wygodny do przenoszenia.

Jazda do 15km jest znośna, a przejazdy "mieszane" - rower-bus ze wsi-metro - są bezproblemowe

w porównaniu do przemieszczania się w zbiorkomie dużym rowerem.Nie byłbym w stanie jeździć

na jeszcze mniejszych kołach, bo to bardziej cyrk niż transport.

Napisano

Nie porwał, bo nie jest porywający :icon_wink:

Zdarzają się ciekawe składaki, ale zaproponowane przez Ciebie są delikatnie mówiąc niefajne.

Przy tak ograniczonym budżecie proponowałbym giełdę w Słomczynie lub podobne miejsca.

Okazyjnie stosuję składak na 20" kołach, o trzech biegach, lekki (10kg) i wygodny do przenoszenia.