Consigox Napisano 3 Kwietnia 2015 Napisano 3 Kwietnia 2015 Witam, waham się miedzy Continental X-King a Continental Race King 26 x 2.2 które polecacie?
marcin_ostrów Napisano 3 Kwietnia 2015 Napisano 3 Kwietnia 2015 No dwie sztuki to komplecik XK na przód dla lepszej trakcji, RK na tył dla mniejszych oporów
seraph Napisano 3 Kwietnia 2015 Napisano 3 Kwietnia 2015 No własnie. Kto powiedział, że na przodzie i tyle musi być ta sama opona? Producenci tak wkładają dla obniżenia kosztów, bo mogą zamawiać opony hurtem dla całej partii rowerów... Na przód potrzeba innej opony, a na tył innej zgodnie z tym co napisał kolega wyżej. Czasem nawet daje się różne szerokości - na tył delikatnie węższą, a na przód szerszą. Poza tym symetria jest urodą głupców
BajkowiecxD Napisano 3 Kwietnia 2015 Napisano 3 Kwietnia 2015 Zależy gdzie jeździsz, i popraw tytuł tematu, [Opony] Które continentale będą lepsze? albo [Opony] Co wybrać
modrzew Napisano 3 Kwietnia 2015 Napisano 3 Kwietnia 2015 waham się miedzy Continental X-King a Continental Race King 26 x 2.2 które polecacie? A polecamy do czego..?
Consigox Napisano 3 Kwietnia 2015 Autor Napisano 3 Kwietnia 2015 Do jazdy po mieście No ja niestety jestem zwolennikiem symetrii 65% miasto, 35% teren jak coś
talento259 Napisano 3 Kwietnia 2015 Napisano 3 Kwietnia 2015 Pamiętaj że w tych 35% terenu Race Kingi będą tańczyć na przodzie. Jak już coś uniwersalnego to może Vittoria Mezcal na obie? Z tym ze wtedy raczej lekki teren.
Consigox Napisano 3 Kwietnia 2015 Autor Napisano 3 Kwietnia 2015 Tylko te 35% teren to zazwyczaj takie drogi polne i troszkę trawy. W sezonie byłem może 4 razy w lesie. Miałem SCHAWLBE RAPID ROB tylko szybko się starły przez te miasto
talento259 Napisano 3 Kwietnia 2015 Napisano 3 Kwietnia 2015 A no to celuj w Semi Slicki. Myślałem że po lesie chcesz pośmigać, po korzeniach Geax/Vittoria Mezcal albo nawet Schwalbe CX Comp starczą w 100%
lukaszs Napisano 3 Kwietnia 2015 Napisano 3 Kwietnia 2015 RK zetrą sie jeszcze szybciej. jak chcesz uniwersalne to weź je (w najtańszej wersy zapłacisz 90 zł za komplet) mogę też polecić Schwalbe Rocket Rony.
seraph Napisano 4 Kwietnia 2015 Napisano 4 Kwietnia 2015 Schwalbe Smart Sam? Twarda jest i dość uniwersalna. Rocket Ron na tyle wyciera się strasznie po asfalcie... Vittoria Mezcal już wspomniana to też fajna opcja.
Consigox Napisano 4 Kwietnia 2015 Autor Napisano 4 Kwietnia 2015 http://allegro.pl/schwalbe-smart-sam-26x2-1-k-guard-i5238176456.htmlTo są te smart sam'y? Czy opony z linku wyżej są zwiane? Bo tak jakoś dziwnie wyglądają.
Mod Team michuuu Napisano 4 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 4 Kwietnia 2015 Jest napisane że drut, no i widać że drut.
seraph Napisano 4 Kwietnia 2015 Napisano 4 Kwietnia 2015 Drutówka z wkładką - jak jeździsz na dętkach to nawet może się przydać. Hołoty, a przez to szkieł na asfalcie nie brakuje
Consigox Napisano 4 Kwietnia 2015 Autor Napisano 4 Kwietnia 2015 A smart samy są jakoś zbliżone do rapid robów? Posiadam obecnie rapid roby i nie jestem z nich zadowolony z tego powodu że bardzo szybko bieżnik straciły.Chciałbym opony chociaż na max 3 tysiące kilometrów. W rapid robach zrobiłem 1600 km no i już są do wyrzucenia. Na czym można jeździć oprócz na dętkach? Są jakieś wkładki pod oponę, gumy etc? I czy się lepiej sprawdzają niż dętki?
seraph Napisano 4 Kwietnia 2015 Napisano 4 Kwietnia 2015 Rapid Roby nie są na asfalt dlatego się wytarły. Samy nie powinny tak szybko znikać... A jeździć można bez dętek Poczytaj o systemach bezdętkowych w rowerach to zobaczysz. Tu na forum kto próbował ten poleci...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.