jam Napisano 2 Kwietnia 2015 Napisano 2 Kwietnia 2015 Jak w temacie - wiosna za pasem, wiec czas sie rozejrzec nad wymiana stockowych kolek. Rower to przelajowka c.boardmana z hamulcami tarczowymi, ale uzytkowana bardziej miejsko-turystycznie, niz stricte przelajowo. Dwoch kandydatow na pierwszy rzut: http://www.kinesisbikes.co.uk/products/wheels/crosslight-cxdisc - alu, w miare pozytywne opinie, ~£276 http://www.on-one.co.uk/i/q/WPPXCX38DISC/planet-x-cyclocross-disc-and-canti-pro-carbon-38-38-700c-tubular-wheelset - carbon, drozsze, £499 Ktory z powyzszych (jaki sens doplacac), albo cos jeszcze godnego rozwazenia w zadanym budzecie? A moze dac do zlozenia? Ale tu jestem zielony - co i komu, zeby bylo ok. Jakies namiary? Jak to sie ma do powyzszych gotowcow, itd. Warunek konieczny - dostepnosc na terenie milosciwie nam panujacej UE via internety. Dzieki!
dawid Napisano 3 Kwietnia 2015 Napisano 3 Kwietnia 2015 Jakie masz mocowanie kół w tym rowerze? Myślę że coś ciekawego udało by się poskładać
jam Napisano 4 Kwietnia 2015 Autor Napisano 4 Kwietnia 2015 http://www.boardmanbikes.com/cx/cx_pro.html 10-speed shimano, 6-bolt, kaseta 12-27T
jam Napisano 12 Kwietnia 2015 Autor Napisano 12 Kwietnia 2015 A moze takie: http://www.notubes.com/Iron-Cross-Pro-Wheelset-P1339.aspx budzetowo po srodku, tubeless i co ciekawe dostepne w krajowej dystrybucji. Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.
dawid Napisano 13 Kwietnia 2015 Napisano 13 Kwietnia 2015 Te ZTR Iron Cross PRO są całkiem sensowne, co prawda moim zdaniem wybór szprych DT Revo przez Stan'sa jest błędem, ale maja swoje metody budowania kół Ja przez jakiś czas zastanawiałem się czy coś ciekawego mogę zaproponować z mojej oferty i nie potrafiłem znaleźć sensownych piast szosowych na tarcze. Dopiero dzisiaj sobie uświadomiłem że pewnie masz standardowe piasty MTB w przełaju i rozstaw tylnych widełek wynosi 135mm Mi przyszedł do głowy taki pomysł na koła: Piasty DT 350s Straight Pull 24h (są to piasty w wersji szosowej które należało by odpowiednio przygotować do przełaju) Obręcze ZTR Alpha 340s 24h Szprychy DT Competition Race Straight Pull Przednia piasta jest na oś 15mm do niej zastosowałbym adapter z 15mm na 9mm + zacisk DT Thrubolt 9mm Tylna piasta jest z bębenkiem 11s i mocowaniem osi 142mm, tutaj wstawiłbym standardowy bębenek mtb 10s z końcówkami 10mm Thrubolt + Zacisk DT Thrubolt 10mm Waga kół powinna wyjść 1460gramów i z tymi zaciskami powinny być diabelnie sztywne. Jeżdząc na szosie z tarczami zauwazyłem że dość łatwo o to żeby tarcze zaczeły dzwonić, usztywniając widelec i tylny trójkąt mocnym zaciskiem nie powinno nic dzwonić w takim rowerze
thomasz Napisano 13 Kwietnia 2015 Napisano 13 Kwietnia 2015 Miałem podobny dylemat kilka miesięcy temu, gdzie szukałem kół do swojej przełajki. Ekspertem nie jestem, ale może coś Ci się przyda poniżej: - Dla pewności zmierz sobie tylną piastę, na 99% masz 135mm ale warto sprawdzić przed zakupem. - Ilość szprych. Im więcej tym mniej sexy koło wygląda, ale jest bardziej odporne i wytrzymałe gdy np urwiesz jedną ze szprych - Wylajtowane obręcze ok... ale zwróć uwagę na ile możesz nabić opony. Już byłem zdecydowany na ZTR Grail, gdy otrzymałem taką informację od producenta: Max Pressure/Recommended Tire 23mm/116psi Max Pressure/Recommended Tire 28mm/100psi Max Pressure/Recommended Tire 32mm/45psi Jak dla mnie to było KO. - Twoja waga, plus ewentualnie plecak itp. Koła są budowane pod konkretną wagę kolarza Ostatecznie wybrałem gotowe koła Hope Tech XC http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=91216;page=1;menu=1000,2,140,209;mid=222;pgc=7238:7239::1906:1908 Waga 1741g, szerokość 19.5mm, 32 szprychy. Zrobiłem na nich ok 1500 tyś po górach i asfalcie i mogę polecić. Żadnych problemów, sztywne, głośny bęben (co dla mnie zaleta) Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.