Skocz do zawartości

[rower] RADON scart 7.0 SE

jarwlos

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Nie mam żadnego doświadczenia w rowerach. Do tej pory jeździłem jakimś wysłuzonym Arkusem. Głównie asfakt, czasem szuter lub polami na skróty. Kolega, który sporo jeździ wkręcił mnie w dłuższe wypady i chciałbym kupić jakiś porządny rower do tego. Planuję zakup roweru crossowego za około 3.000,00 zł. Czytam fora, ale tu przewijają się marki Kross, Unibike, Author, Cube.

Mieszkam przy granicy z Niemcami i Czechami. Dzisiaj byłem w Libercu pooglądać rowery, ale nic mi nie spodobało się. Wogóle nic mi nie mówią marki 4ever, Apache, Rock Machine, czy pells. W Niemczech za to mogę kupić za 699 euro tego Radona.

http://www.radon-bikes.de/en/bikes/urban/cross/scart-cross/scart-70-se/

Czy ktoś z Was posiada go i może się podzielić opinią?

Czy za tą cenę ta specyfikacja jest godna uwagi? Napaliłem się za sam wygląd :)

Pozdrawiam

Napisano

W dniu 2.04.2015 o 20:31, jarwlos napisał:
Czy za tą cenę ta specyfikacja jest godna uwagi?
? W tej cenie jest dobra. W tej cenie można było trafic Kross Evado 7.0 z 2014 który jest w lepszej konfiguracji niż ten Radon. ale nie wiem czy jest jeszcze gdzieś dostępny. Crossy Scart są na dobrym osprzęcie i nie wygórowanej cenie. 
Napisano

W dniu 3.04.2015 o 05:54, jarwlos napisał:
W okolicach 3500 owszem.
Najtaniej był za 3400, jak Radona będziesz kupował wysyłkowo to cenowo Evado sie do niego zbliży. Jak po niego pojedziesz to wyjdzie taniej tylko ten Kross jest na trochę lepszym osprzęcie. Ale jak Radon Ci pasuje to tylko brać :thumbsup:
Napisano

Do sklepu w Niemczech mam 12 kilometrów. Moze się okazac, że cena w sklepie jest niższa niz na stronie producenta :)

Chyba się na skuszę na tego Radona.

Pozdrawiam

Napisano