Skocz do zawartości

[tektro, tarcza] zapieczone śrubki

krecik93

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

zwracam się do was z prośbą o pomoc w zakresie odkręcenia zapieczonych śrubek (torx) tarczy hamulcowej.

Tarcza hamulcowa firmy TEKTRO roz. 160mm jest krzywa, chciałbym ją wyprostować. Wszystko było by dobrze gdyby nie fakt, że nie wiem jak odkręcić tarczę od koła. Śruby są tak zapieczone, że nawet mój brat, który jest silny nie dał jej rady. Sam odkręciłem jedną śrubkę i na tym koniec. Ani BEEEEE ani MEEEE ani KUKURYKUUU.

Mają Państwo jakieś instrukcję na takie coś? Nie mam już pomysłów na to. Mam w domu rewelacyjny środek ROSOLVENT, który działa 100x lepiej niż wd-40 ale boję się, że zaszkodzę tym tarczy i co gorsza piaście. Jestem laikiem w tych sprawach i proszę aby mnie Państwo nie wyśmiali.

Z poważaniem,

Szymon (krecik93)

Hmm, najlepiej kup dobry klucz z rączką i otworem na końcu, włóż coś długiego i zrób dźwignię.

Możesz podgrzać troche śrubki i wtedy próbować, ale ja nie lubie takich technik,no i nie wiem jak to zadziała łożysko które jest blisko i tak dalej.

Dzień dobry,

zwracam się do was z prośbą o pomoc w zakresie odkręcenia zapieczonych śrubek (torx) tarczy hamulcowej.

Tarcza hamulcowa firmy TEKTRO roz. 160mm jest krzywa, chciałbym ją wyprostować. Wszystko było by dobrze gdyby nie fakt, że nie wiem jak odkręcić tarczę od koła. Śruby są tak zapieczone, że nawet mój brat, który jest silny nie dał jej rady. Sam odkręciłem jedną śrubkę i na tym koniec. Ani BEEEEE ani MEEEE ani KUKURYKUUU.

Mają Państwo jakieś instrukcję na takie coś? Nie mam już pomysłów na to. Mam w domu rewelacyjny środek ROSOLVENT, który działa 100x lepiej niż wd-40 ale boję się, że zaszkodzę tym tarczy i co gorsza piaście. Jestem laikiem w tych sprawach i proszę aby mnie Państwo nie wyśmiali.

Z poważaniem,

Szymon (krecik93)