Stowner Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 Witam z racji, że niedaleko mnie w Czechach są dosyć fajne trasy enduro (rychleby) zastanawiam się na zakupem jakiegoś roweru, żeby weekendowo tam pośmigać. Wybrać mam zamiar pomiędzy Krossem B3, w którym odpycha mnie przede wszystkim korba suntoura a Giantem Talonem 29er w którym nie jestem przekonany do hydrauliki tektro aczkolwiek mogę być w błędzie,Uprzedzam iż wybierać mogę między tymi dwoma markami gdyż będę miał na nie spory rabat. Ma ktoś jakieś doświadczenie z owymi rowerumi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 Kross ma rzeczywiście słabą korbę (44T przy dużym kole ) i na kwadrat, hamulce o wręcz złej opinii, a do tego miał przygody z ramami w 29erach. Talon ma korbę Alivio na octalinku o rozsądnym stopniowaniu i ogólnie nie najgorszy osprzęt. Użytkuję osobiście hydraulikę tektro już 4 tys km i złego słowa nie powiem - wymieniłem tylko klocki. Ja mam jednak model Draco, a tutaj są tańsze - gorsze? Tak poza tym to oba rowery nic sobą specjalnie nie reprezentują i nie posiadają amortyzatorów w pełnym tego słowa znaczeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stowner Napisano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 No właśnie amortyzator to bolączka chyba większości rowerów w tym segmencie cenowym, no ale po jednym sezonie można go wymienić, ewentualnie kurzy mi się dirt jumper 2 130mm który mógłby tego suntoura zastąpić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 (edytowane) Talon owszem ale 27,5 no chyba, że jesteś naprawdę bardzo wysoki. Nie możesz sobie od tak wsadzić wideł o skoku 130mm. Edytowane 30 Marca 2015 przez beskid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...