Skocz do zawartości

[koło tylne] Pomoc w wyborze spośród 2 kół


cinek1987cinek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Szukal koła na tył. Z przodu mam DT Swiss M1800 29" na piaście DT 350. Teraz czas przyszedł na tył. 

Obecnie mam 2 koła na oku. Jedno to DT Swiss M1900 Spline na piaście DT 370 straght pull -> http://www.dt4you.pl/1900-spline-12142-w0m1900nfdss011465-p-1720.html?osCsid=d17cb66c1065e19d264f15fea1fb37f6

 

Natomiast drugie to trochę używane, ale jak nowe koło złożone z obręczy ZTR Crest 29", piasty DT 350s ratchet system i szprychach cieniowanych DT Revolt. Waga ok. 900g, cena ok. 750-800zł. Tutaj foto: https://plus.google.com/photos/+MarcinPlisak/albums/6132096543607364145/6132096552034703442?authkey=CMO35qi-w_mHDA&pid=6132096552034703442&oid=103041631614289614818

 

Do pierwszego jest full zestaw, adaptery, zacisk etc, natomiast do drugiego nic i nie wiem czy ta piasta mi podejdzie - a mam teraz jakąś Formule 135mm/9mm bidajże. Chociaż z foty wygląda włąśnie na to.

 

I pytanie.... co o tym sądzicie ? Dodam, że większa kwota nie wchodzi w grę. 

 

Z góry dziękiz za odp.

Napisano

Jedno to DT Swiss M1900 Spline na piaście DT 370 straght pull -> DT 4 you - profesjonalne komponenty rowerowe - ko

 Jeśli faktycznie masz obecnie piastę 135x9 to to koło od DT nie podejdzie bo ma piastę z osią 142x12 (oś przelotowa). Pozostaje druga opcja lub trzecia... złożenie koła albo samemu lub zgłoszenie się do użytkownika[url=http://www.forumrowerowe.org/user/581-dawid/]dawid[/url, który za tą kwotę pewnie jest w stanie złożyć podobne kółko jak w pierwszym linku tylko np na DT 350 bądź 340 (od 350 różni się chyba brakiem możliwości konwersji do osi 142x12) lub coś na Novatec'u.

Napisano
 Jeśli faktycznie masz obecnie piastę 135x9 to to koło od DT nie podejdzie bo ma piastę z osią 142x12 (oś przelotowa)

 

Pisałem do DT4You i w zestawie jest coś do konwersji tego. Ale od tego ZTR waży więcej. Co do złożenia to pewnie wyjdzie więcej niż planuję wydać :(

Napisano

Koło M1900 nie warto kupować. Już lepiej dołożyć stówkę i mieć koła na DT 350s, Piasta DT 370s ma dużo gorszy system zapadkowy w stosunku do 350s.

Ja proponuje taką konfigurację.

Piasta DT 350s 32h 135/9mm

Obręcz DT M442 29er 32h

Szprychy DT Competition jeśli ma być pancerne lub Pillar PSR TB2016 jeśli ma być lżejsze, aczkolwiek jakoś strasznie na wytrzymałości to nie zadecyduje bo już sama obręcz jest bardzo sztywna i rozkłada obciązenia na większą ilość szprych.

 

Cena takiego zestawu poleciała do Ciebie na priv ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...