hadman Napisano 30 Marca 2015 Napisano 30 Marca 2015 Witam, jako że oczekuje na nowy rowerek, tj. CTM SPARK 1.0 chciałbym napisać temacik co polecacie dokupić do niego.? chciałbym się też dowiedzieć ile na start mniej więcej trzeba się przygotować aby kupić te początkowe zabawki do nowego roweru: Błotniki, lampka tył - przód, licznik, sakwę na klucze i inne duperele, zapięcie, bidon ze statywem jestem zielony w temacie tych akcesoriów a tematów jest bardzo dużo i w każdym jest inna cena inna jakoś. Mi nie potrzerbne jakieś super jakościowo ani wybajerzone akcesoria.
Baikal Napisano 30 Marca 2015 Napisano 30 Marca 2015 - błotniki - najlepiej sprawdzą się pełne metalowe - sporo osób poleci pewnie SKS (są też tańsze opcję) - lampka - kwestia kasy i przeznaczenia czy chcesz latarkę ,,taktyczną" na ogniwa czy np lidowskie (całkiem spoko) lidl +- 50zł tył z przodem jak coś innego to np convoy + walle ale to już sporo drożej bo sam walle prawie 50zł - licznik również cena - od sigma speedmaster 5000 (ok 30zł) po liczniki bezprzewodowe z kadencją - zapięcie waga - ciężko i solidnie łańcuch np: kryptonite/abus cena +- 200zł za rozsądną długość i dobry hartowany sprzęt (około 3kg) lżej a również solidnie u-lock abus/onguard/kryptonite trochę taniej niż łańcuch a wytrzymałość podobna czasami większa kwestia modelu - bidon nie wiem wolę butelki nie martwię się czyszczeniem, uchwyt jaki Ci się tylko podoba - lżej z kompozytów parę gram więcej i metal/aluminium (ten się nie połamie) - sakwa - torba pod siodłowa? kwestia gustu - dzwonek - trąbka:P? - reszta - masz jakieś klucze? pompkę, dętkę/ łatki, łyżkę? więc od myślę 350++ chyba, że polecisz z tańszym ulockiem