zekker Napisano 29 Marca 2015 Napisano 29 Marca 2015 Pokrótce, na jesieni tylny hamulec (Accent Freezer) przestawał działać i już tylko spowalniał. Wymieniłem więc klocki, bo były zjechane niemal do 0. Hamować hamuje, ale straszny przy tym wizg i pisk. Przejechałem tak około 150km, przeszlifowałem klocki i na kilka km zrobiło się cicho, ale potem znowu to samo. Tarcza ma niecałe 12kkm, trzecia para klocków (półmetaliczne, poprzednie takie same, a oryginały nie wiem), przy okazji wymiany tarcza przemyta denaturatem. Jednak tarcza niedoczyszczona, czy po prostu już zużyta (widać i czuć przewężenie) i trzeba wymienić?
lyndowss Napisano 29 Marca 2015 Napisano 29 Marca 2015 Zmierz to się dowiesz. Możesz tez wstawić zdjęcie tarczy. Hamuje dobrze?
zekker Napisano 29 Marca 2015 Autor Napisano 29 Marca 2015 Czym i przede wszystkim co zmierzyć, grubość tarczy? Hamuje dobrze, nie ma problemu z zablokowaniem (przed wymianą klocków był).
lyndowss Napisano 29 Marca 2015 Napisano 29 Marca 2015 Tak, suwmiarka w dłoń i zmierz. Podaj co to za tarcza i zrób jej zdjęcia, bo może ma wżery, albo jeszcze coś innego. Poza tym na początku trochę popiskiwać może zanim to się dotrze. Bywa też tak, że niektóre tarcze z niektórymi klockami po prostu wyją, nie chcą ze sobą współpracować chociaż elementy są dobrze złożone i teoretycznie powinny pasować. Jak już masz rant to może nowy klocek wjeżdża na niego i krzywo osiada na tarczy. Stąd też może pojawiać się pisk.
zekker Napisano 1 Kwietnia 2015 Autor Napisano 1 Kwietnia 2015 Grubość namierzyłem od 1,7mm do 1,9mm, w części niestartej 2mm. Zdjęcia okazały się niełatwe do zrobienia, wypolerowana lustrzana powierzchnia nie daje się łatwo zaprezentować. Ciemniejsze okręgi, to nierówności (rowki), ale to szersze bliżej środka, to chyba jakieś zabrudzenie (nowe klocki nierówno przylegają?) widoczne po obu stronach tarczy. Na drugim zdjęciu starałem się oddać rant (na zdjęciu wydaje się nieco przesadzony). Druga strona tak samo lustrzana ze smugą (?) po wewnętrznej stronie.
lyndowss Napisano 2 Kwietnia 2015 Napisano 2 Kwietnia 2015 Moja diagnoza to wymiana tarczy, bo jest na skraju zajechania. Minimum 1,6 mm prawdopodobnie, a Ty już masz 1,7 mm. Poza tym sprawdź to co wcześniej pisałem.
Mod Team Puklus Napisano 4 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 4 Kwietnia 2015 Przede wszystkim, jak sie wymienia klocki na nowe, to tarcze sie czyści to zapobiega przykrym doznaniom słuchowym. A ze sama tarcza do wymiany to swoją droga
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.