IMaisterI Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 (edytowane) Witam , Mam rower od kilku k km, i zaczeła mi przeskakiwać przerzutka, teraz w ogóle. nie przerzuca (z góry na dół), korbowód ciężko się obraca, kaseta (9rzędowa) jest w bdb stanie. Co może być problemem bo już sam nie wiem i czasami łańcuch się zatnie, albo poprostu nie da się obrócić korbowodem. Dodam, że tylne koło zaczęło się lekko ruszać na lewo i prawo. :/ Edytowane 28 Marca 2015 przez IMaisterI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 Jak wyczytałem w innym Twoim poście, lubisz poskakać - może piasta umarła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 Możliwe że się linka manetki/przerzutki lekko wyciągnęła. Spróbuj naciągnąć delikatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IMaisterI Napisano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 Nic :/ Nadal przerzutka nawet sie nie rusza, a skacze dalej. Dodam, że co chwile przy mocniejszej jeżdźie (pedałowaniu) coś pyka. Copone, jak to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 Jeśli rower nie jest po upadku to trzeba wyregulować przerzutkę. Jeśli praca jest ospała albo żadna to zmienić ostatni odcinek pancerza przy przerzutce lub całość. Ciężki obrót korby, najprawdopodobniej zatarty suport, do wymiany. Ewentualnie sztywny od rdzy łańcuch. Koło rusza się na boki - luz na łożyskach, serwis/wymiana. Rower wymaga przeglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artwro Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 Nic :/ Nadal przerzutka nawet sie nie rusza, a skacze dalej. Dodam, że co chwile przy mocniejszej jeżdźie (pedałowaniu) coś pyka. Copone, jak to sprawdzić? Nic nie sprawdzać,tylko oddać do serwisu.Po przeczytaniu postów ,wydaje mi się że znajomość obsługi komputera jest dużo lepsza niż znajomośc podstawowych zasad mechaniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IMaisterI Napisano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 Właśnie chiałem się spytać, ale zgaduje że serwis wyniesie mnie krocie. :/ Dobrze, panowie dziękuje za pomoc, rowerek idzie do serwisu, ide po siano do bociana ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 Im dłużej będziesz czekał tym koszt może być większy. Wymiana suportu czy serwis piasty wymagają dedykowanych narzędzi których nie masz - wykonując te czynności raz cenę narzędzi wliczysz w serwis. Czynności te nie są skomplikowane jednak wymagają pewnych zdolności manualnych i dla wielu filmy nie wystarczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IMaisterI Napisano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 No trudno, :/ Wiem, że może głupie pytanie, ale ile taka wymiana (serwis) może kosztować w najgorszym wypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 wymiana suportu - cena suportu (zaleznie od rodzaju korby) plus cena serwisu (ustal w swoim serwisie. Potrzeba 3 kluczy w wiekszosci przypadkow. Przerzutka tył - regulacja i/lub wymiana + linka i pancerz. Serwis koła lub kasowanie luzu, czynnosc pierwsza ewentualna wymiana konusow, kulek, bębenka, cena zależy od producenta piasty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.