Prosimy o zapoznanie się z naszą
polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich
celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić.
Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych,
umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań.
Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.
Pytanie
isbjorn
Nazwa: TransRower Lazaro Integral V3 (2015)
Data dodania: 27 marzec 2015 - 19:46
Amortyzator przód: SR-SUNTOUR NVX amortyzowany, skok 72 mm, aluminiowy z regulacją twardości oraz hydrauliczną blokadą skokuPrzerzutka tył: SHIMANO ALIVIO RD-M4000Przerzutka przód: SHIMANO ALIVIO FD-T4000Manetki: SHIMANO ALIVIO ST-M410 3 x 9Klamki hamulca: SHIMANO ALIVIOKaseta: SHIMANO ALIVIO HG-300 9VŁańcuch: SHIMANO ALIVIO HG-53Mechanizm korbowy: SHIMANO FCM-391 ramiona 175mm tarcze 48/38/28Suport: NECO na łożyskach maszynowychHamulec przód: TEKTRO V-brake aluminiowyHamulec tył: TEKTRO V-brake aluminiowyObręcze: KANDS MAXX aluminiowe wzmacniane dwukomorowePiasty: SHIMANO FH-TX800 kasetowe aluminiowe na szybko-zamykaczeSiodło: DDK anatomiczneOpony: CST 28” 700 x 38C szosowo terenoweMostek: KALLOY UNO aluminiowy typu a-headKierownica: KALLOY UNO aluminiowa profilowanaSztyca siodła KALLOY UNO aluminiowaPedały: FP aluminioweLiczba biegów: 3x9 27 speedWyposażenie: Podpórka aluminiowa URSUS, błotniki SIMPLA, aluminiowy koszyk bidonu SIMPLA, licznik bezprzewodowy Crivit, zapięcie składane Crivit, oświetlenie przód/tył Crivit, sakwa podsiodłowa.
Zobacz rower
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.