grzechu2410 Napisano 25 Marca 2015 Napisano 25 Marca 2015 Witam mam problem z pękaniem moich opon wszystko udokumentowane na zdjęciach . Continental RK 2.2 przebieg około 1000 km wersja "zwykła" .myślicie że coś się może stać , mogą pęknąć , wybuchnąć?? http://zapodaj.net/62e71403cfdca.jpg.html http://zapodaj.net/b12c42086e79b.jpg.html http://zapodaj.net/1e36403ced3d5.jpg.html wybaczcie za jakość ale mam tylko telefon
Rulez Napisano 25 Marca 2015 Napisano 25 Marca 2015 No niestety te chińskie wersje tak mają, a nawet w niemieckich potrafią wyrwać się klocki. Conti słabo się przykłada do dbałości o renomę i kontroli jakości.
beskid Napisano 25 Marca 2015 Napisano 25 Marca 2015 Mi pękły dwie z tym ,że mocno utyrane. Natomiast dosłownie rozleciał się inny tej firmy a i o kolejnych też mi wiadomo. Szajs nie wiarygodny. Musisz co chwila kontrolować. Jak strzelą przy stopce to w najlepszym razie część dętki wyskoczy Ci na zewnątrz.
tobo Napisano 25 Marca 2015 Napisano 25 Marca 2015 Dosyć często oglądam pękające w podobny sposób szosowe Conti, wykonane w Niemczech.
Gość Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Miałem 2 sztuki, jedna w górach powiedzmy że z mojej winy się rozdarła na boku (po 40km. moim zdaniem to skandal), z tym że reklamacja uwzględniona, a druga opona po około 100km przebiegu już po sprzedaniu roweru. Kolega który go kupił wywalił się i myśląc że pogiął koło dał mi je do centrowania. Co się okazało koło było proste a zaczęła bić właśnie ta opona. W żaden sposób nie dało się jej ułożyć.
mklos1 Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Jeżeli pęknięcie widoczne jest po obu stronach (wewnątrz/na zewnątrz) to bym odpuścił jazdę na tych sztukach.
BajkowiecxD Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 O kierwa ! A ja własnie kupiłem continentale :/
grzechu2410 Napisano 26 Marca 2015 Autor Napisano 26 Marca 2015 Wg. mnie najlepsze opony , pękniecie jest tylko z zewnątrz , sam nie wiem , może po wymianie na wersje "supersonic" będzie lepsza jakość ??
maciej83 Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 miałem wersje 2,0 po około 700 kilometrach opona rozeszła się jak pielucha tetrowa i przerzuciłem się na smart sama od schwalbe
Alsew Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Miałem 2 sztuki, jedna w górach powiedzmy że z mojej winy się rozdarła na boku (po 40km. moim zdaniem to skandal), z tym że reklamacja uwzględniona, a druga opona po około 100km przebiegu Ciekawe na jakim ciśnieniu te opony były używane??? Przypominam, że Continental zaleca 3,5 atmosfery jako że to opona stworzona z myślą o utwardzonych nawierzchniach... a jak znam życie to ludziska którzy śmigają na nich w terenie pompują po 1,5 atmosfery albo i mniej... a później trzeba się pożalić na forum https://twojamerida.pl/public/assets/MTB.jpg
grzechu2410 Napisano 26 Marca 2015 Autor Napisano 26 Marca 2015 żeby nie zakładać nowego tematu możecie mi polecić oponę na dużym balonie o podobnych właściwościach ? . Od razu napiszę sam smart 2.25 ma dla mnie za mały balon , miałem i w porównaniu do RK 2.2 jest mniejszy
Alsew Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Od razu napiszę sam smart 2.25 ma dla mnie za mały balon , miałem i w porównaniu do RK 2.2 jest mniejszy A to ciekawe... bo na forum często trafiałem na opinie , że to właśnie Continental zaniża wymiary... To bierz Geax Mezcal 2.3
mklos1 Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 @@Alsew, Stołuję się tylko u Schwalbe. Spękana powierzchnię mam tylko na dwóch oponach. Silento i Dureme. Zauważyłem korelację z tym, że pęknięcia pojawiły się po tym jak zacząłem jeździć na bardzo wysokim ciśnieniu i wystawieniu opon na czynniki typu niska temperatura czy nasłonecznienie. Zbyt niskie ciśnienie nie powinno powodować pęknięć.
Darek14 Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Przejechałem na RK około 7000 km(szutry, piachy, las) i nie miałem żadnych problemów.
grzechu2410 Napisano 26 Marca 2015 Autor Napisano 26 Marca 2015 Na poprzednich kupowanych w 2012 jeszcze pod 26'' przejechałem 5000 tyś . i zero problemów a teraz po 1000 km taka lipa , No cóż przesiądę się na schwalbe , szkoda tylko wydatków ....
beskid Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Ciekawe na jakim ciśnieniu te opony były używane??? Przypominam, że Continental zaleca 3,5 atmosfery jako że to opona stworzona z myślą o utwardzonych nawierzchniach... a jak znam życie to ludziska którzy śmigają na nich w terenie pompują po 1,5 atmosfery albo i mniej... a później trzeba się pożalić na forum   https://twojamerida.pl/public/assets/MTB.jpgJeśli o mnie chodzi to nie uznaję niskiego ciśnienia. Ja od wielu wielu lat byłem związany z Conti ale sorki jak nowa opona rozlatuje Ci się po 5 wypadach w góry to chyba coś nie jest halo nie sądzisz?? Co do samych RK to pod względem trakcji, szybkości moja najlepsza opona była. Jeden komplet to po bokach już biały był i jeszcze dawały radę. Przeleciały ze mną ponad 5kkm po Beskidach. Tylko to był wypust z gdzieś 2009. Ja rozumiem, że ścianki z papieru i tak dalej ale żeby opony puszczały przy stopce to już poważne nie jest.
Gość Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Ciekawe na jakim ciśnieniu te opony były używane??? Przypominam, że Continental zaleca 3,5 atmosfery jako że to opona stworzona z myślą o utwardzonych nawierzchniach... a jak znam życie to ludziska którzy śmigają na nich w terenie pompują po 1,5 atmosfery albo i mniej... a później trzeba się pożalić na forum https://twojamerida.pl/public/assets/MTB.jpg Ważę dość sporo więc na 1,5bar by mi z lekka dobijało. Nie przekraczałem również zalecanego ciśnienia. Może trafiłem na kiepską serię z odrzutu. Nie wiem, nie znam się. Po prostu tych opon więcej nie kupię. A problem w tym że żadna z tych opon nie wytrzymały nawet 200km.
grzegorz1988wroc Napisano 27 Marca 2015 Napisano 27 Marca 2015 Mam drugi komplet RK Racesport i złego slowa nie powiem:) pierwszy miał chyba 2kkm i poszedł z rowerem, obecny 900km.
farmer Napisano 27 Marca 2015 Napisano 27 Marca 2015 Ja też się mocno zniechęciłem do RK. Choć do ścigania dla mnie bardzo fajna to regularnie zaczęły się zdarzać problemy z biciem samej opony i niemożliwością ułożenia na obręczy. Teraz przesiadłem się na Racing Ralphy i może idealnie nie jest ale przynajmniej nie biją i nie padają ścianki. No i uszczelniają się na mleku o niebo lepiej.
Alsew Napisano 27 Marca 2015 Napisano 27 Marca 2015 @Alsew, Stołuję się tylko u Schwalbe. Spękana powierzchnię mam tylko na dwóch oponach. Silento i Dureme Z Huraccainami też podobno dzieją się cuda... http://www.forumrowerowe.org/topic/175466-opona-schwable-hurricane-26x20/
MokryxD Napisano 27 Marca 2015 Napisano 27 Marca 2015 Nie wiem jak z innymi markami, ale z linią King nie dzieje się dobrze. Mam używane RK w drucie, nie wiem ile mogą mieć przebiegu, bo dostałem używane, ale pęknięcia przy klockach i białe boki od wychodzącego oplotu to norma. Miałem XK w kevlarze, na początku super, ale szybko dostały bicia, po wypadzie w prawdziwe góry tylne opona na śmietnik. Pocięta, bije że ledwo się w widełki mieści. Kumpel miał XK w drucie i w kavlarze - tak samo jak u mnie biły jak oszalałe. Jedynymi zaletami tych opon to niska cena, niski opór toczenia i to tak idą w piasku. Swoją drogą ciekawi mnie jak Continental zrobił XK, że kevlar 2.2 waży 700g przy papierowych bokach, a Saguaro 2.2 waży 650g przy bardzo mięsistych.
Darek14 Napisano 27 Marca 2015 Napisano 27 Marca 2015 Moje Saguaro ważą węcej: jedna opona waży 700 g, druga 720.
porcelanowy Napisano 27 Marca 2015 Napisano 27 Marca 2015 Powitoł Ciekawe na jakim ciśnieniu te opony były używane??? Przypominam, że Continental zaleca 3,5 atmosfery jako że to opona stworzona z myślą o utwardzonych nawierzchniach... a jak znam życie to ludziska którzy śmigają na nich w terenie pompują po 1,5 atmosfery albo i mniej... a później trzeba się pożalić na forum https://twojamerida.pl/public/assets/MTB.jpgGwoli ścisłości: w zależności od wersji zalecane ciśnienie od 3,1 do 4,5. Jeździłem na nich na początku w okolicy tych 3,5 bo i na twardym jeszcze się dało jechać i na miękkim było w miarę. Później zmieniałem koła przy jakichś 400-500km przebiegu i jak zobaczyłem co się robi na styku opony ze stopką obręczy to mi przeszło dbanie o te opony: wytarta guma, zaczynają wyłazić nitki osnowy (raz zawinęły mi się na kółko przerzutki na tyle że zaczęło się blokować - aż gały wywaliłem ). Fajna opona jeśli chodzi o balon i bieżnik, lubię na niej śmigać choć w błocie klęka, ale już mi na niej nie zależy i chcę ją już tylko dorżnąć (m.in. niskie ciśnienie w terenie) i szukać czegoś innego. Chyba że znów znajdę po 35ziko sztuka to rozważę zakup
Leniu Napisano 27 Marca 2015 Napisano 27 Marca 2015 Ja tam nie narzekam ... na 26" ponad 1000km i spokój na 29" dopiero 300km więc się nie wypowiadam ...wczoraj zalałem mleczkiem i uszczelniają sie rewelacyjnie. Ciśnienie ok 2bar
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.