pmarszal84 Napisano 25 Marca 2015 Napisano 25 Marca 2015 Witam; czy możecie polecić coś w przedziale 4000-5000? Przy jakiejś okazji cenowej jestem skłonny zapłacić nawet więcej, byleby rower był tego wart szukam roweru raczej HT i raczej na 29er. Mam 186cm wzrostu, 85kg wagi Rower ma być nowy, służyć do ostrej jazdy po lesie i nie bać się wypadów w góry, może próba startu w jakiś zawodach. Gdybym mieszkał bliżej gór pewnie zdecydowałbym się na fula bo maży mi się enduro, ale w moich stronach mało górskiego terenu, więc chyba Ht bedzie lepszy jak na razie. Rowerem jeżdżę w każdy weekend i jak tylko trafia się jakieś wolne w pracy ale jak już jadę na rower to na cały dzień i robię sporo kilometrów. Tak naprawdę to jeżdżę intensywnie od niedawna, bo od roku, ale wkręciłem się starsznie i pokochałem rower, obecnie śmigam na karbonowo aluminiowym starociu HT. Myślałem też o używanych rowerach, ale stwierdziłem, nie wiem czy słusznie że za tą kasę to już chyba nowy warto kupić. Długo zastanawiałem sie też co do rozmiaru koła, nawet już mialem upatrzony na kołach 26cali (http://rower.com.pl/rowery/rowery-wg-producentow/trek-2014/rowery-gorskie/trek-elite-8-7) ,bo o takich przez długi czas myślałem, ale wiele osób na forum odradzało mi zakup 26-tki w "tych czasach" polecając reczej 29tki. I ten koleś mnie zainspirował ( czy on ma 29er ? ): http://www.pinkbike.com/news/transition-bikes-trans-am-hardtail-video-2015.html A może do takiej wyboistej, technicznej jazdy lepsze 27,5 cala? Jak pisałem maży mi się kiedyś enduro, freeride, ale jak na razie robię co mogę w mniej hardcorowych warunkach i chyba nie ma sensu zakup fula skoro sporo kilometrów robię też na prostszych szutrowych trasach. Z góry wilekie dzięki za wszelkie rady i propozycje rowerków pzdr Piotr