BlackKormo Napisano 24 Lipca 2006 Napisano 24 Lipca 2006 Witam, tylne koło w moim nowym wheelerku 1901zx podczas wyjazdu rowerowego nie sprawdziło się zupełnie, było raz naprawiane, ostatecznie wróciłem bez 3 szprych :-)) Postanowiłem zbudować nowe tylne kółko, które wytrzyma bikera 80kg + ok. 20kg bagażu (tylne sakwy). Na rowerze nie skacze, nie wariuje, co najwyzej dluzsze trasy/wyjazdy z obciazeniem i troche xc, ale bez przesady. Uzywam V-brake i tarcze mi zbedne :-) Czy komplet: obrecz axelrims dm24 (36 szprychowe), szprychy DT Champion i piasta shimano XT da rade?? Nie zalezy mi najbardziej na wadze, ale skrajnosci tez nie chce. Ogolnie kolo ma byc wytrzymale i bezawaryjne, bo glupio jak szprychy strzelaja, a naprawic to mozna np. 150km dalej :-((( Jaki sposob zaplecenie polecacie? Z gory dzieki za odpowiedzi
manio49 Napisano 24 Lipca 2006 Napisano 24 Lipca 2006 Wystarczy dm18, championy i piasta na maszynach NA przykład novatec Zaplot na 3x nie ma co kombinować.
BlackKormo Napisano 24 Lipca 2006 Autor Napisano 24 Lipca 2006 Wystarczy dm18, championy i piasta na maszynach NA przykład novatec Czy maszynowy novatec zrobi wiekszy przebieg (hipotetycznie) niz porzadny kulkowy shimano? Czy maszynowy chodzi wyraznie lzej? Pytania moze glupie, ale nie mam doswiadczenia :-((
adamm84 Napisano 24 Lipca 2006 Napisano 24 Lipca 2006 przebieg to loteria i wiele czynnikow, co do wyzszosci xt nad novatec i odwrotnie było wiele dyskusji i wychodziło poł na poł, ja zmieniłem deore na novateca i jest o niebo lepiej co do sakwowania, to swego czasu walczyłem 100 + 35kg i moje wnioski: -tanie szerokie opony, takie jakies na raz, bo udało mi sie pociac nie raz wylightowane opony chociazby na przejazdach kolejowych np. slicki conti (nie pamietam modelu) -zadnych cieniowanych szprych, jak masz kase to alpiny, a jak nie to jakies niecieniowane
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.