Skocz do zawartości

[koło] tylne, jakie pod sakwy


BlackKormo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tylne koło w moim nowym wheelerku 1901zx podczas wyjazdu rowerowego nie sprawdziło się zupełnie, było raz naprawiane, ostatecznie wróciłem bez 3 szprych :-))

 

Postanowiłem zbudować nowe tylne kółko, które wytrzyma bikera 80kg + ok. 20kg bagażu (tylne sakwy).

Na rowerze nie skacze, nie wariuje, co najwyzej dluzsze trasy/wyjazdy z obciazeniem i troche xc, ale bez przesady.

Uzywam V-brake i tarcze mi zbedne :-)

 

Czy komplet:

obrecz axelrims dm24 (36 szprychowe), szprychy DT Champion i piasta shimano XT da rade??

 

Nie zalezy mi najbardziej na wadze, ale skrajnosci tez nie chce.

Ogolnie kolo ma byc wytrzymale i bezawaryjne, bo glupio jak szprychy strzelaja, a naprawic to mozna np. 150km dalej :-(((

Jaki sposob zaplecenie polecacie?

Z gory dzieki za odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg to loteria i wiele czynnikow, co do wyzszosci xt nad novatec i odwrotnie było wiele dyskusji i wychodziło poł na poł, ja zmieniłem deore na novateca i jest o niebo lepiej

 

co do sakwowania, to swego czasu walczyłem 100 + 35kg i moje wnioski:

-tanie szerokie opony, takie jakies na raz, bo udało mi sie pociac nie raz wylightowane opony chociazby na przejazdach kolejowych np. slicki conti (nie pamietam modelu)

-zadnych cieniowanych szprych, jak masz kase to alpiny, a jak nie to jakies niecieniowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...