Rafal80 Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 Witam ponownie. Mam wzrost 175cm, wagę 80kg. Chcę kupić rower na dojazdy do pracy. Trasa będzie przez w: 30% asfaltem 40% przez las ( w miarę twarda droga, ale jak deszcz napada to wiadomo, zrobi się miękka ) 15% przez piach 15% pod górkę z trawą i piachem Chciałbym wydać 1500zł na rower nowy lub 1000zł na używany. Jestem laikiem i jedyne co wiem o rowerach to to, że aluminiowe są lżejsze, znam dwie firmy: Romet i Giant i wiem że przerzutki robi Shimano. Co byście mi poradzili? Jaki kompletny rower? Najbardziej mi zależy, żeby ważył jak najmniej i żeby lekko się pedałowało. Żadnych sportów ekstremalnych nie będę uprawiał. Rower górski/MTB, a koła mam do tej pory 26" ale mogą być większe, jeśli nie będą przeszkadzały w terenie, który opisałem powyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 Lekko pod górkę i w piachu się nie będziecie pedałować. Kup sobie coś takiego: http://www.decathlon.pl/rower-gorski-kemmel-man-id_8294692.html Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seczuan Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 nie ten Kemmel to nieporozumienie, rozpadnie się szybciej niż dotrze nawet napisali na stronie ograniczenia w użytkowaniu Nie nadaje się na wyboisty teren; użytkowanie Free ride, Dirt.poczytaj sobie o tym rowerze, chyba najpopularniejszy i najlepiej złożony w swoim przedziale cenowym lazaro v3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 O kurczę, seczuan, ogarnij się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...