Skocz do zawartości

[serwis]Rodex radom


piotrwoz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym podzielić się swoją opinią o serwisie w sklepie Rodex w Radomiu.

Kupiłem swojej dziewczynie w sklepie internetowym rower Kross Lea B3. Rower przyszedł w kartonie, standardowo do przykręcenia kierownica, siodełko, przednie koło. Miałem problem z tylnym hamulcem - nieznacznie obcierały klocki. Wybrałem się na tzw. serwis zerowy (jeśli kupujemy Krossa wysyłkowo aby gwarancja była ważna wymagany jest przegląd zerowy w autoryzowanym serwisie kross w ciągu miesiąca od zakupu) do Rodexu. Zostawiłem rower informując o obcieraniu hamulca, pani zaznaczyła sobie że rower nie kupowany u nich. Przy odbiorze wszystko pięknie, miła obsługa pani zawołała serwisanta od którego dostałem wykład o tym, że hamulce trzeba było tylko wyregulować i ogólnie hamulce Avid db1 są słabej jakości itp. Niestety nie miałem czasu sprawdzić czy wszystko ok (podniosłem tylko rower i zakręciłem kołem w miejscu i nic nie było słychać) W domu okazało się, że hamulec dalej obciera, po obejrzeniu okazało się, że zacisk nie jest dokręcony do ramy roweru - jedna ze śrubek była dokręcona tak, że byłem w stanie wykręcić ją palcami a druga chodziła sobie swobodnie w gwincie.

Uważam, że takie niedopatrzenie nie powinno mieć miejsca i nie będę więcej korzystał z usług tego serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...