zdunek Napisano 22 Marca 2015 Napisano 22 Marca 2015 Witam Przymierzam się do zakupu roweru. Jestem amatorem i miał by służyć tylko do rekreacji, ulica i może czasami las. Mój budżet to 1500 zł. Wiem że nie duży. Jak na razie znalazłem dwie propozycje. Unibike mission 29 oraz Limber corado 29. Limber trochę cięższy, ale ponoć lepszy osprzęt. Który wybrać? A może coś innego? proszę o pomoc. Interesuje mnie tylko kolo 29.
modrzew Napisano 22 Marca 2015 Napisano 22 Marca 2015 Nie ten dział to raz. Dwa - co spowodowało chęć zakupu akurat roweru MTB do jazdy po ulicach i "może czasami las"? Samochód też kupujesz terenowy do codziennej jazdy po ulicach i może czasami na działkę w lesie? Trzy - 1500zł to niestety budżet na makrokesza jeśli chodzi o ten rozmiar kół w MTB . Za to można mieć dość przyzwoity rower crossowy, rozmiar obręczy ten sam i ten typ bardziej pasuje do przedstawionego sposobu użytkowania.
zdunek Napisano 22 Marca 2015 Autor Napisano 22 Marca 2015 a co sądzisz kolego o dwóch propozycjach które podałem? Wsumie nie pomyślałem o crossowym rowerze, to może cos polecisz?
seraph Napisano 22 Marca 2015 Napisano 22 Marca 2015 Ja sądzę, że te 2, które podałeś to są najprostsze rowery jakie tylko można złożyć na terenowych oponach oznaczonych dumnie rozmiarem 29' - a to są praktycznie crossy tylko z poszerzonym miejscem na opony. Oczywiście, za to zaszczytne miano trzeba dopłacić i ostatecznie dostajesz rower gorszy od tańszego crossa, który toczy się po ulicy jak walec, a w prawdziwy teren bezpieczniej ominąć... http://allegro.pl/rower-spartacus-cross-4-0-shimano-2015-alivio-3x9-i5196111604.html http://allegro.pl/juz-jest-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-2015-i5176977791.html Od dłuższego czasu ciężej znaleźć coś w podobnej cenie na równie dobrym osprzęcie. Oczywiście hamulców tarczowych nie ma, ale na ulice i "czasem las" tarcze są potrzebne jak w maluchu spoiler...