babciastefcia10 Napisano 21 Marca 2015 Napisano 21 Marca 2015 Witam! Chciałbym kupić nowe opony do swojego Krossa Hexagon X3 2013. Jako, że w tym rowerze standardowo są opony 26x2.1 to też takie chciałbym kupić. Jeżdżę głównie po ulicach i chodnikach po mieście, więc na Allegro wypatrzyłem opony Continental Traffic. Chciałbym Was zapytać, czy te opony będą się nadawały do mojego roweru, bo w tym temacie jestem zielony. pozdrawiam
beskid Napisano 21 Marca 2015 Napisano 21 Marca 2015 Może będą a może nie. U mnie rozleciały się 3 sztuki tej genialnej firmy.
syncerror Napisano 21 Marca 2015 Napisano 21 Marca 2015 Ja jeździłem dwa lata na jednym komplecie głównie asfalt/chodnik na wersji drutowanej 2.0 i nic mi się nie działo. Wiadomo, że najbardziej jak zawsze narażone są ścianki boczne, ale myślę, że na ulicy raczej nie ma się czego obawiać. Byłem zadowolony
Alsew Napisano 21 Marca 2015 Napisano 21 Marca 2015 Też wolałbym kupić Race Kinga niż Traffici, ale z drugiej strony po co na miasto takie klocki? Jak już Continentale to może lepiej Double Fighter 2 lub Travel Contact, a jak nie musi być Conti to Schwalbe Huraccain...
babciastefcia10 Napisano 21 Marca 2015 Autor Napisano 21 Marca 2015 Teraz mam mały dylemat... Będę musiał to przemyśleć. W każdym razie dzięki za podpowiedzi.
syncerror Napisano 21 Marca 2015 Napisano 21 Marca 2015 po co na miasto takie klocki Nie nazwałbym tego klockami. Bardzo dobrze się toczą na asfalcie a jak będzie chciał pojeździć w trochę trudniejszym terenie to też da radę. W końcu to rower MTB a nie szosa.
Alsew Napisano 22 Marca 2015 Napisano 22 Marca 2015 Nie nazwałbym tego klockami. Bardzo dobrze się toczą na asfalcie a jak będzie chciał pojeździć w trochę trudniejszym terenie to też da radę. W końcu to rower MTB a nie szosa Conti Double Fighter 2 i Schwalbe Huraccain to też raczej nie są opony szosowe, zwłaszcza jak z tych pierwszych spuści się trochę powietrza to dają spokojnie radę w lekkim terenie...