Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, to są stery 1' gwintowane. Żeby skasować luz trzeba je dokręcić od góry. Dokręca się bieżnie, która jest niżej i kontruje tą dużą nakrętka na samej górze, żeby się nie luzowało.

 

Głupie to jest i trzeba mieć trochę wprawy, żeby trafić, bo jednocześnie nie może być luzu i musi gładko się obracać.

 

Luz sprawdza się tak, że zaciskasz przedni hamulec i próbujesz szarpać za kierownicę w przód i w tył - stuka to jest za luźno. Natomiast, żeby sprawdzić czy nie jest za ciasno to unosisz przód i kierownica powinna się łatwo skręcać sama po lekkim przechyleniu roweru w bok.

 

Możliwe jest, że jeśli masz wytarte łożyska to nie będzie się dało trafić w ten idealny punkt, ale nowe stery tego typu kosztują 10 zł w każdym rowerowym.

Edytowane przez seraph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja chyba będę musial kupić nowy ster. Dokrecajac mocno znów idzie od nowa.. Czyli gwint kaput :/ A jeżeli dokrece tak, aby nie przekrecic a jednocześnie żeby bylo jakos w miarę dokrecone to jest dobrze przez jakiś czas. Potem znów mam luz :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...