Skocz do zawartości

[rower] Jakie części do roweru MTB?

cybershot

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Postanowiłem złożyć rower z części. Kwota maks. to 900zł. Nie znam się zbytnio na rzeczy więc założyłem ten temat. Z góry dzięki oczywiście 

Rama: http://allegro.pl/rama-wheeler-buddy-02-wyprzedaz-i5188742270.html

Amortyzator: Jakiś marzocchi może (120mm przynajmniej)

Przerzutki: Nie mam pojęcia

Koła: w kształcie koła :D

Mostek, kierownica, pedały, łańcuch, siodełko, korba: Nie wiem

Napisano

Dokładnie jak wyżej. Za mały budżet i pojęcie, żeby się brać, a za 900 zł kupisz już podstawowego przyzwoitego MTB do rekreacji.

Za 900 zł to kupisz średni amortyzator i pół ramy...

PS: Chyba jednak nakarmiłem trolla :teehee:

Napisano

Nie ma cudów. Rower opłaci się składać jak się ma parę tys zł budżetu i pojęcie o częściach tak aby szukać okazji.

Do tego niezbędne jest objeżdżenie, żeby wiedzieć czego się chce i potrzebuje, oraz dobrze jak niejeden rower serwisowaliśmy w życiu, bo to nie są puzzle tylko ciągła regulacja.

Gdyby rower, który podałeś w linku kosztował 900 zł to byłaby to w miarę rozsądna cena, a zauważ, że producent złożył go z tanich części dodatkowo po hurtowych cenach.

Możesz próbować, ale zobaczysz jak szybko pieniądze uciekają, a rower nawet na kołach nie stanął.

Napisano

Rozumiem o co Ci chodzi ale od czegoś trzeba zacząć ;)

A jeżeli chodzi o to co potrzebuję to na pewno lekkiej solidnej konstrukcji, dobry amortyzator, koła 26", itp. (w moim starym rowerze było kompletne przeciwieństwo)

Właśnie dlatego tu napisałem by nie "zbankrutować". 

Napisano

Dobry, powietrzny amortyzator 26'  - używany (do serwisu) to minimum 300 zł (rzeczony Marzocchi to raczej niemożliwe)

Twoja rama - 200 zł

koła  - używane poniżej 300 zł

Zostaje Ci niecałe 300 zł na napęd, ogumienie, rurki, hamulce, siodło... 

Z napędu to chyba tylko korbę jest sens używaną kupować, a kaseta i łańcuch to już ze 100 zł... Przerzutki, manetki.

Napisano