Kenshi Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Witam Planuję zakupić w najbliższym czasie rower szosowy - do 1500zł, niestety w kwestii rowerów jestem całkowitym laikiem, nie wiem na co zwracać uwagę. Chciałbym prosić o pomoc przy wyborze takowego roweru, mam 186cm wzrostu, i tak jak pisalem 1500zł budżetu, w gre wchodzi rower tylko nowy, nie interesują mnie używane. Jedyne co mi się udało samemu znaleźć to w decathlonie triban 300, znajdzie się coś lepszego w tym zakresie cenowym? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DawidX Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Poczekaj do kwietnia bo wtedy wejda nowe tribany (link poniżej) http://www.decathlon.pl/triban-500-id_8331913.html#anchor_ComponentProductMoreInfos Sam na niego czekam, premiera ponoć 15 Kwietnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zur555 Napisano 21 Marca 2015 Udostępnij Napisano 21 Marca 2015 W takich cenach to proponuje tylko używany. Za 1500zł nowe to rowery na których jazda tylko denerwuje(wiem bo przerabiałem). Od Tribana na pewno nic lepszego nowego się nie znajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mklos1 Napisano 21 Marca 2015 Udostępnij Napisano 21 Marca 2015 "Triban 500" (co to za model?) spod linku nie urywa - że tak się wyrażę. Stalowy widelec i osprzęt noname. Bezkonkurencyjny na rynku to jest ten prawdziwy Triban 500: http://www.decathlon.pl/rower-szosowy-btwin-triban-500-id_8306944.html Karbonowy widelec i osprzęt sora. Nowy Triban 500 SE wypada gorzej a jest praktycznie w tej samej cenie. Dziwi mnie to, bo stary model rozchodził się jak ciepłe bułeczki. Ktoś pokusił się o obcięcie tu i ówdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...