SirHT Napisano 15 Marca 2015 Napisano 15 Marca 2015 Witajcie, nie znam się na szosie za dobrze, stąd może i naiwne pytanie: Czy w droższych modelach piast (na przykładzie przedniej Swiss Edgo Super G) istnieje mozliwosc kasowania luzów na lozyskach, czy jak juz sie pojawią, to lepiej brac cos nowego? Piasta o ktorej mowie jest mało typowa bo 18 otworowa co powoduje, ze jesli mozna ja ratowac to wole ratować niz szukać innej. Wiele lat temu jak jezdziłem na prostych altusach wielokrotnie rozbieralem piasty i je smarowałem, czyscilem, regulowałem luz. Ale były to proste lozyska kulkowe z jednym oringiem jako uszczelniaczem. Po rozpoczęciu przygody z grawitacją, w droższych pisatach z lozyskami maszynowymi, uszczelnieniami labityntowymi itd ingerencja okazaywała się juz niemozliwa ale po prawdzie i zbędna. Naiwne pytanie numer dwa: jesli obręcz jest 18 otworowa, to piasta musi też byc 18? Nie ma mozliwosci jakiegos przeplecenia szprych z piasty np 32H? Dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.