Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Press fit to dość jeszcze nowe rozwiązanie i trzeba będzie się w tematyce zagłębić. Dla naszych fat bike może są dostępne bardziej szczelne pressy. W tej chwili na szybko zamieniłem na shimano aczkolwiek słyszę że nie cieszą się dobrą jakością 

Napisano
  • Łańuch: Sram PC 1031
  • Korba: FSA Comet Mega Exo Fatbike, 38-24 
  • Ten zestaw napędu w moim przypadku przy dużej prędkości korby bardzo głośno pracuje. Myślę że łańcuch trze po boku blatu. 
  • Ktoś z Was ma taki problem? 
Napisano

Dlatego jak ognia unikałem suportu Press Fit w facie - średnio 3x w roku zmieniam. Teraz mam 2 dodatkowe suporty Accent, dokupiłem prasę i łożyska po 2,5zł. Nawet myjką ciśnieniową się teraz nie przejmuję :)

  • Mod Team
Napisano

Koleżka ma Niedźwiedzie Sadło i od momentu kupienia - 3 mieszki temu - łożyska juz 2 razy podmieniał.

 

Press fit to padło, szczególnie jak się forsuje brody, jeździ po piasku, śniegu lub plaży...

Szacunek...

I.

 

Napisano
6 godzin temu, 4mat napisał:

Dlatego jak ognia unikałem suportu Press Fit w facie - średnio 3x w roku zmieniam. Teraz mam 2 dodatkowe suporty Accent, dokupiłem prasę i łożyska po 2,5zł. Nawet myjką ciśnieniową się teraz nie przejmuję :)

Prośba o foto Twojego Accenta

Napisano

Coś trzeba coś pomyśleć jak te rozwiązanie poprawić. W zajechanym FSA, (model z plastikową miską) jest przed łożyskiem plastik. Myślę nad dobraniem simeringu u miejsce osłony. Gdyby się udało to Press fit jest wieczny 

Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Cagiva4 napisał:

Prośba o foto Twojego Accenta

https://www.centrumrowerowe.pl/wklad-suportu-accent-bb-ex-pro-pd1643/

Zwykły truvativ BSA. Tuleję wyrzucam, bo za krótka :) Do tego prasa i koszt spadł do 5-6zł za łożyska.

http://www.bitul.pl/Sklep/Produkty/65-Narzedzie-do-wymiany-łozysk-w-miskach-ht2-i-podobnych--praska

Ale ja wiedziałem, że nie chcę Press Fit, bo sam muszę wymieniać i mam sam piasek dookoła.

Edytowane przez 4mat
Napisano

Udało mi się dobrać TOKEN pod swój rozmiar. Ciekawostka to cena którą jest minimalna większą może 12zł od shimano. W tym modelu otrzymujemy 2 uszelniacze, przed i za łożyskiem czuli nic w okolicy osi korby nie wpłynie pomiędzy obudowę PF. Czekam za odpowiedzią producenta w zagadnieniu uszczelnienia górnej, ruchomej  części frontu. Na tą chwilę wcisnołem shimano i czekam jak poleci. W starym FSA wystarczyło oczyścić szczelinę między tylną częścią bieżni, a łożyska okazały się ok. Niestety usprawnienie nie rozwiązuje problemu gdyż woda i tak tam wpłynie. Token w przyszłości zostanie zakupiony i sprawdzony. 

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Mod Team
Napisano

Kłaniam,

Wiem, że w Polszcze to nie przepucuję Wam, ale jak na JuKej to sodomaigomora, trzycholeryidwiedżumy i okazja przegonić Kocinę po śniegu :icon_mrgreen:

38768413970_ee966f67b7_c.jpg

Szacunek...

I.

 

  • +1 pomógł 1
  • Mod Team
Napisano

Szkoły, fabryki, ludzie uwięzieni w samochodach na motorłejkach, pociagi i samoloty poodwoływane...

Kyrknacułkach poprostu :D

... a ja se spokojnie rowerem dojeżdżam do pracy B)

Szacunek...

I.

 

  • Mod Team
Napisano

Nie zauważyłem :)

Ale dziś poprawiłem lokalnie...

38784360780_73fa4d0579_c.jpg

26722745478_c11ef4de5e_c.jpg

... i w sumie bardzo dobrze, bo wszystko zaczyna płynąć. 4 dni zimy MA-SA-KRA :geek:

Szacunek...

I.

 

Napisano (edytowane)

Opona zimowa z możliwością wpięcia kolców potrzebna.
26', rozmiar 4.6, 4.8, waga najlepiej nie więcej niż 1400g bez kolców.

Ujeżdżam Specialized Ground Control 26 x 4.6 i to jest dobra opona ale raczej całoroczna, z gumą twardą w temperaturach poniżej zera.

3a6f2d45ec5fd109gen.jpg

Edytowane przez Cona78
  • Mod Team
Napisano

Zakup danego modelu Fata był kierowany sztywności zestawu roweru. Podstawą dla mnie było

-przód sztywna 15

-tył sztywna 12

Niestety z braku może wiedzy, może praktyki popełniłem błąd. Oczywiście są to moje  spostrzeżenia a opisywany błąd /problem może nie istnieje. 

Moje obawy to tył ramy tz. trójkąt i ośka która miała nie zmieniać położenia podczas kolejnych montaży czy pracy. 

Na fotkach ujęte jest rozwiązanie gdzie ośka wkręca się w mocowanie ale niestety mocowanie jest skręcone do trójkąta ramy dwiema śrubkami  "4. 

Sztywność takiego rozwiązania nie przekonuje mnie. Przegięcie koła ręką ewidentnie zmienia położenie gdyż tarcz hamulcowa zbliża się do zacisku. 

Proszę o dyskusję w tym temacie. 

IMG_20180311_150858.jpg

IMG_20180311_150837.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...