Skocz do zawartości

[rower] Przełajowy za 7-8tyś zł


buszer

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Szukam roweru przełajowego w cenie do 8000zł

Mój wzrost i waga to 180cm i 73 kg.

Rower będzie użytkowany 80% szosa i 20% bardzo lekki teren.

Najbardziej zależy mi na dobrej nowoczesnej ramie , dobrych hamulcach tarczowych, lekkich kołach, napęd minimum shimano 105, mile widziana możliwość zamontowanie bagażnika.

 

Przeglądałem oferte kilku firm niestety nie mam pojęcia jaki rozmiar wybrać, nie znam się na ramach, nie wiem czy w tych modelach można zamontować bagażnik(choć brak tego czynnika nie wyklucza roweru).

https://www.canyon.com/pl/roadbikes/bike.html?b=3620 Canyon Inflite AL 9.0

http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2015-road-bikes/cyklokross/caadx/caadx-rival-disc Cannondale CAADX RIval DIsc

https://www.cyclestore.co.uk/giant_tcx_slr_1_2015_cyclocross_bike_with_free_goods-ID_64780 Giant Tcx Slr 1

http://www.bmc-switzerland.com/int-en/bikes/road/endurance-granfondo-gf02_disc-105/ BMC GF02 DIsc 105

http://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/cross/cyclo-cross/2015/cyclo-cross-700-2211.html Merida Cyclo Cross 700

 

Jeśli będzie naprawdę warto i różnica będzie zauważalna jestem wstanie zapłacić więcej(myślę ze do 10tyś). Uwielbiam jeździć szybko i ścigać się z samym sobą więc zależy mi na nieco sportowej geometrii, ale bez przesady sportowej.

 

Dodam że kolejność nie jest przypadkowa (im wyżej tym bardziej przekonany jestem do danego modelu). Fajnie było by  rower sprawdzić przed kupnem- okolice Katowic (Canyon odpada pod tym względem)

Czekam na wasze propozycje innych modeli i mam nadziej pozyskać kilka cennych informacji na temat powyższych. 

 

Dzięki wielkie i pozdrawiam.

Napisano

Z podanych BMC.
Wybrałeś same aluminiowe.. masz jakiś problem ;) z węglem?

Przełaj nie będzie mieć lekkich kół bo to przełaj :) Musi mieć mocne a co za tym i cięższe niż szosowe.

Zmierz dodatkowo wewnętrzną część nogi - da możliwość lepszego dopasowania niż wzrost. Ludzie o podobnym wzroście mają różną długość nóg.

W wyższych modelach nie zamontujesz bagażnika - nie ma otworu. Ja tam lubię jak błotko leci :)

Plastikowy Ridely X-Fire 20 z tarczami

 

Napisano

To czysty przypadek że podałem same aluminiowe, te rowery najbardziej zaciekawiły mnie w tej klasie cenowej.

Co do kół chodziło mi oczywiście o lekkie w swojej kategorii przeznaczenia.

Długość nogi 82cm

Napisano

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Rowery On-one bardzo mi się spodobały i chyba się zdecydowałem.

Chciałem jeszcze zapytać czym różnią się te rowery;

https://www.on-one.co.uk/i/q/CBOOPICKRIV22HRD/on-one-pickenflick-rival-22-hrd-cross-bike

https://www.on-one.co.uk/i/q/CBOOPICKGRAFOR22/on-one-pickenflick-gravel-force-22-cross-bike

; i jak to jest z ewentualnym zwrotem? Rozumiem że nie ma sklepu stacjonarnego w Polsce ani żadnego dystrybutora?

 

Który rower ma lepsza ramę te powyższe czy ten?

https://www.on-one.co.uk/i/q/CBOODDFO50/on-one-dirty-disco-sram-force

Nigdy nie miałem do czynienia z ramami carbonowymi ani tym bardziej tytanowymi i nie mam pojęcia czym one się różnią i czy ta różnica jest warta 2500zł.

Pozdrawiam.

 

Napisano

Nigdy nie miałem do czynienia z ramami carbonowymi ani tym bardziej tytanowymi i nie mam pojęcia czym one się różnią i czy ta różnica jest warta 2500zł.

 

 

Proszę, tutaj http://wrower.pl/sprzet/rama,5451.html  masz z grubsza opisane wady i zalety poszczególnych materiałów, z których można budować ramy. Carbon jest fajny, ale tytan to jeszcze stopień wyżej.

  • Mod Team
Napisano

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Rowery On-one bardzo mi się spodobały i chyba się zdecydowałem.

Chciałem jeszcze zapytać czym różnią się te rowery;

https://www.on-one.co.uk/i/q/CBOOPICKRIV22HRD/on-one-pickenflick-rival-22-hrd-cross-bike

https://www.on-one.co.uk/i/q/CBOOPICKGRAFOR22/on-one-pickenflick-gravel-force-22-cross-bike

; i jak to jest z ewentualnym zwrotem? Rozumiem że nie ma sklepu stacjonarnego w Polsce ani żadnego dystrybutora?

 

Który rower ma lepsza ramę te powyższe czy ten?

https://www.on-one.co.uk/i/q/CBOODDFO50/on-one-dirty-disco-sram-force

Nigdy nie miałem do czynienia z ramami carbonowymi ani tym bardziej tytanowymi i nie mam pojęcia czym one się różnią i czy ta różnica jest warta 2500zł.

Pozdrawiam.

 

Pierwszy wykitowany jest w klamoty Sram Rival i heble hydrauliczne.

 

Drugi ma poprzykrecane graty Force i heble mechaniczne.

 

On-One sprzedaje tylko bezpośrednio z UK. Ma też centrum dystrybucyjne w USA oparte na starym Titus'ie no ale to raczej Ciebie nie interesuje jak mniemam.

 

Pickenflick czy Disco? To pytanie czy tytan czy węgiel. Tytan to rama na lata lub nawet dziesięciolecia - przynajmniej tak się zwykło mówić. Osobiście ze wzgledów ideologiocznych i prestiżowych brałbym tytan...

 

Szacunek...

I.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...