jaro_wch Napisano 7 Marca 2015 Napisano 7 Marca 2015 Witam, chciałbym zapytać czy coś wiadomo na temat tego modelu czy będzie nowa wersja na 2015 rok? Nie wiem czy kupić obecny model 2014 czy wstrzymać się może jeszcze trochę czasu... Jest ktoś może w temacie?
jaro_wch Napisano 8 Marca 2015 Autor Napisano 8 Marca 2015 Czyli rozumiem, że brak jakichkolwiek informacji na ten temat?
Pablo59 Napisano 8 Marca 2015 Napisano 8 Marca 2015 Jak może na człowieka wpłynąć bezmiar radości z nowego roweru
Opson Napisano 8 Marca 2015 Napisano 8 Marca 2015 Dobry wieczór, Witam się na forum moim pierwszym postem. Panowie, poradźcie czy opłaca się przyoszczędzić 300zł i zamiast V3 kupić V2? Jazda typowo rekreacyjna miasto i okolice, praktycznie bez górek. Wcześniej jeździłem na komunijnym "góralu" z marketu. V3 Rama: LAZARO aluminiowa AL.-6061 17" 19" lub 21" Amortyzator przód: SR-SUNTOUR NVX amortyzowany, skok 72 mm, aluminiowy z regulacją twardości oraz hydrauliczną blokadą skoku Przerzutka tył: SHIMANO ALIVIO RD-M4000 Przerzutka przód: SHIMANO ALIVIO FD-T4000 Manetki: SHIMANO ALIVIO ST-M410 3 x 8 Klamki hamulca: SHIMANO ALIVIO Kaseta: SHIMANO ALIVIO HG-300 9V Łańcuch: SHIMANO ALIVIO HG-53 Mechanizm korbowy: SHIMANO FCM-391 ramiona 175mm tarcze 48/38/28 Suport: NECO na łożyskach maszynowych Hamulec przód: TEKTRO V-brake aluminiowy Hamulec tył: TEKTRO V-brake aluminiowy Obręcze: KANDS MAXX aluminiowe wzmacniane dwukomorowe Piasty: SHIMANO FH-TX800 kasetowe aluminiowe na szybko-zamykacze Siodło: DDK anatomiczne Opony: CST 28” 700 x 38C szosowo terenowe Mostek: KALLOY UNO aluminiowy typu a-head Kierownica: KALLOY UNO aluminiowa profilowana Sztyca siodła KALLOY UNO aluminiowa Pedały: FP aluminiowe Liczba biegów: 3x9 27 spe V2 Rama: LAZARO aluminiowa AL.-6061 17", 19" lub 21" Amortyzator przód: SR-SUNTOUR NEX amortyzowany, aluminiowy z regulacją twardości Przerzutka tył: SHIMANO ACERA Przerzutka przód: SHIMANO ACERA Manetki: SHIMANO ST-M310 3 x 8 Klamki hamulca: SHIMANO aluminiowe Kaseta: SHIMANO ACERA HG-31 Łańcuch: SHIMANO HG-40 Mechanizm korbowy: SHIMANO FCM-311 ramiona 170mm tarcze 48/38/28 Suport: NECO na łożyskach maszynowych Hamulec przód: SACCON V-brake aluminiowy Hamulec tył: SACCON V-brake aluminiowy Obręcze: KANDS MAXX aluminiowe wzmacniane dwukomorowe Piasty: SHIMANO kasetowe aluminiowe na szybko-zamykacze Siodło: VADER anatomiczne Opony: CST 28” 700 x 38C szosowo terenowe Mostek: KALLOY UNO aluminiowy typu a-head Kierownica: KALLOY UNO aluminiowa profilowana Sztyca siodła KALLOY UNO aluminiowa Pedały: FP aluminiowe Liczba biegów: 24 speed
Pablo59 Napisano 9 Marca 2015 Napisano 9 Marca 2015 Ja bym nie oszczędzał Lepszy amor, manetki, łańcuch, przerzutki, kaseta, 3x9 a nie 3x8 Zależnie od nogi długość korby 175 czy 170 może być lepsza. Ale od strony samej jazdy różnica wielka nie będzie. Po "komunijnym" i tak inny świat... Edit - tyle że chodzi o Integrala a nie evolution, którego dotyczy wątek :)
Opson Napisano 9 Marca 2015 Napisano 9 Marca 2015 Masz rację - zasugerowałem się tym V3 i nie zwróciłem uwagi, że temat o Evolution. No własnie chodzi o samą jazdę - skoro różnicy praktycznie nie będzie to wolę zaoszczędzić te 300zł, tym bardziej, że kupuję 2 rowery (drugi dla narzeczonej).
jaro_wch Napisano 9 Marca 2015 Autor Napisano 9 Marca 2015 Dowiedziałem się, że będzie nowy model na 2015 rok ze zmianami.... jednak kontakt jest bardzo utrudniony i szczegółów brak. Jakby ktoś miał jakieś przecieki to proszę o informację.
Shimmy Napisano 15 Marca 2015 Napisano 15 Marca 2015 A no tak przepraszam. Na swoje usprawiedliwienie napisze, ze duzo mam zapytan na prv i mi sie juz pokiełbasilo wszedzie widze Lazaro. Miła obsesja:)
jaro_wch Napisano 7 Maja 2015 Autor Napisano 7 Maja 2015 http://allegro.pl/profejsonal-mtb-lazaro-e-v3-alivio-suntour-blokada-i5303738199.html http://allegro.pl/full-alivio-wysoka-polka-mtb-lazaro-ev-3-men-2015-i5333376558.html W końcu mamy w sprzedaży nowy model. W wersji na rok 2015 został mocno wzbogacony o: * rewelacyjny komplet osprzętu SHIMANO ALIVIO M-4000 wersja 2015 rok * amortyzator zyskał blokadę HLO - hydrauliczną, jej zaletą jest lekkie działanie i możliwość blokady podczas jazdy * mocniejszą, sztywniejszą, rozbieralną korbę SHIMANO FCM-391 z ramionami 175mm * łańcuch SHIMANO HG-53 z grupy ALIVIO * piasty kasetowe SHIMANO Pytanie: czy opłaca się dorzucić 200zł żeby mieć te elementy, których nie miał poprzednik. I ogólnie co sądziecie o tym rowerze z 2015
Rulez Napisano 7 Maja 2015 Napisano 7 Maja 2015 Przede wszystkim korba w modelu 2015 jest rozbieralna, czyli można zmienić same tarcze ... napęd 9 rzędowy - co daje bardziej miękkie zestopniowanie, moim zdanie warto dopłacić.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.