Skocz do zawartości

[rower] Lazaro Evolution v3


jaro_wch

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

chciałbym zapytać czy coś wiadomo na temat tego modelu czy będzie nowa wersja na 2015 rok? Nie wiem czy kupić obecny model 2014 czy wstrzymać się może jeszcze trochę czasu... Jest ktoś może w temacie?

Napisano

Dobry wieczór,

 

Witam się na forum moim pierwszym postem.

 

Panowie, poradźcie czy opłaca się przyoszczędzić 300zł i zamiast V3 kupić V2?

Jazda typowo rekreacyjna miasto i okolice, praktycznie bez górek. Wcześniej jeździłem na komunijnym "góralu" z marketu.

 

V3

 

Rama:

LAZARO aluminiowa AL.-6061 17" 19" lub 21"

Amortyzator przód:

SR-SUNTOUR NVX amortyzowany, skok 72 mm, aluminiowy z regulacją twardości oraz hydrauliczną blokadą skoku

Przerzutka tył:

SHIMANO ALIVIO RD-M4000

Przerzutka przód:

SHIMANO ALIVIO FD-T4000

Manetki:

SHIMANO ALIVIO ST-M410 3 x 8

Klamki hamulca:

SHIMANO ALIVIO

Kaseta:

SHIMANO ALIVIO HG-300 9V

Łańcuch:

SHIMANO ALIVIO HG-53

Mechanizm korbowy:

SHIMANO FCM-391 ramiona 175mm tarcze 48/38/28

Suport:

NECO na łożyskach maszynowych

Hamulec przód:

TEKTRO V-brake aluminiowy

Hamulec tył:

TEKTRO V-brake aluminiowy

Obręcze:

KANDS MAXX aluminiowe wzmacniane dwukomorowe

Piasty:

SHIMANO FH-TX800 kasetowe aluminiowe na szybko-zamykacze

Siodło:

DDK anatomiczne

Opony:

CST 28” 700 x 38C szosowo terenowe

Mostek:

KALLOY UNO aluminiowy typu a-head

Kierownica:

KALLOY UNO aluminiowa profilowana

Sztyca siodła

KALLOY UNO aluminiowa

Pedały:

FP aluminiowe

Liczba biegów:

3x9   27 spe

 

V2

 

Rama:

LAZARO aluminiowa AL.-6061 17", 19" lub 21"

Amortyzator przód:

SR-SUNTOUR NEX amortyzowany, aluminiowy z regulacją twardości

Przerzutka tył:

SHIMANO ACERA

Przerzutka przód:

SHIMANO ACERA

Manetki:

SHIMANO ST-M310 3 x 8

Klamki hamulca:

SHIMANO aluminiowe

Kaseta:

SHIMANO ACERA HG-31

Łańcuch:

SHIMANO HG-40

Mechanizm korbowy:

SHIMANO FCM-311 ramiona 170mm tarcze 48/38/28

Suport:

NECO na łożyskach maszynowych

Hamulec przód:

SACCON V-brake aluminiowy

Hamulec tył:

SACCON V-brake aluminiowy

Obręcze:

KANDS MAXX aluminiowe wzmacniane dwukomorowe

Piasty:

SHIMANO kasetowe aluminiowe na szybko-zamykacze

Siodło:

VADER anatomiczne

Opony:

CST 28” 700 x 38C szosowo terenowe

Mostek:

KALLOY UNO aluminiowy typu a-head

Kierownica:

KALLOY UNO aluminiowa profilowana

Sztyca siodła

KALLOY UNO aluminiowa

Pedały:

FP aluminiowe

Liczba biegów:

24 speed

 

 

Napisano

Ja bym nie oszczędzał :)

Lepszy amor, manetki, łańcuch, przerzutki, kaseta, 3x9 a nie 3x8

Zależnie od nogi długość korby 175 czy 170 może być lepsza.

 

Ale od strony samej jazdy różnica wielka nie będzie.

Po "komunijnym" i tak inny świat...

 

 

Edit - tyle że chodzi o Integrala a nie evolution, którego dotyczy wątek :) :)

 

 

Napisano

Masz rację - zasugerowałem się tym V3 i nie zwróciłem uwagi, że temat o Evolution.

 

No własnie chodzi o samą jazdę - skoro różnicy praktycznie nie będzie to wolę zaoszczędzić te 300zł, tym bardziej, że kupuję 2 rowery (drugi dla narzeczonej).

Napisano

Dowiedziałem się, że będzie nowy model na 2015 rok ze zmianami.... jednak kontakt jest bardzo utrudniony i szczegółów brak. Jakby ktoś miał jakieś przecieki to proszę o informację.

Napisano

A no tak przepraszam. Na swoje usprawiedliwienie napisze, ze duzo mam zapytan na prv i mi sie juz pokiełbasilo wszedzie widze Lazaro. Miła obsesja:)

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

http://allegro.pl/profejsonal-mtb-lazaro-e-v3-alivio-suntour-blokada-i5303738199.html

 

http://allegro.pl/full-alivio-wysoka-polka-mtb-lazaro-ev-3-men-2015-i5333376558.html

 

 

 

W końcu mamy w sprzedaży nowy model. 

     

       W wersji na rok 2015 został mocno wzbogacony o:

  • * rewelacyjny komplet osprzętu SHIMANO ALIVIO M-4000 wersja 2015 rok
  • * amortyzator zyskał blokadę HLO - hydrauliczną, jej zaletą jest lekkie działanie i możliwość blokady podczas jazdy
  • * mocniejszą, sztywniejszą, rozbieralną korbę SHIMANO FCM-391 z ramionami 175mm
  • * łańcuch SHIMANO HG-53 z grupy ALIVIO
  • * piasty kasetowe SHIMANO

 

Pytanie: czy opłaca się dorzucić 200zł żeby mieć te elementy, których nie miał poprzednik. I ogólnie co sądziecie o tym rowerze z 2015 :)

Napisano

Przede wszystkim korba w modelu 2015 jest rozbieralna, czyli można zmienić same tarcze ... napęd 9 rzędowy - co daje bardziej miękkie zestopniowanie, moim zdanie warto dopłacić.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...