Z racji iż zbliża się sezon i postanowiłem się nieco wziąć za siebie, zastanawiam się nad zakupem roweru.
Będę jeździł głównie po drogach asfaltowych, czasem może jakieś polne czy leśne drogi - ogólnie jak większość przeciętnych użytkowników
Kwota jaką mam do wydania, to około 1200zł, mam 170cm wzrostu i 70kg wagi (byk ze mnie ), chciałbym rower na kole 28, aby był w miarę szybki. Na klasie osprzętu się nie znam (mój poprzedni rower to góral "z komunii" który ma już kilkanaście lat). Zastanawiałem się nad rowerami typu cross lub trekking, ale w tej kwestii również mam blade pojęcie - wiem tyle, że rowery z bagażnikiem niezbyt mi się podobają Ważne dla mnie, aby w miarę szybko i wygodnie przemieszczać się po asfalcie
Przeglądając portale aukcyjne, i porównywarki, moją uwagę przykuło kilka modeli od polecanego na forum sprzedawcy:
Jak wspominałem, nie znam się zbytnio na nowościach. Budżet nie jest całkowicie sztywny - gdyby było warto dołożyć do lepszego roweru, to zrobię to, pytanie tylko, czy będę w stanie wykorzystać większe możliwości droższego roweru Najważniejsze, żeby osprzęt był trwały i względnie bezawaryjny. Z ewentualną regulacją, wymianą klocków/linek, smarowaniem czy centrowaniem obręczy, jestem sobie w stanie poradzić samodzielnie (mam garaż, komplet narzędzi i trochę pojęcia ). Nie interesują mnie też rowery z hamulcami tarczowymi - wystarczy mi system V-brake.
Pytanie
Gość Mariusz
Witam serdecznie.
Z racji iż zbliża się sezon i postanowiłem się nieco wziąć za siebie, zastanawiam się nad zakupem roweru.
Będę jeździł głównie po drogach asfaltowych, czasem może jakieś polne czy leśne drogi - ogólnie jak większość przeciętnych użytkowników
Kwota jaką mam do wydania, to około 1200zł, mam 170cm wzrostu i 70kg wagi (byk ze mnie ), chciałbym rower na kole 28, aby był w miarę szybki. Na klasie osprzętu się nie znam (mój poprzedni rower to góral "z komunii" który ma już kilkanaście lat). Zastanawiałem się nad rowerami typu cross lub trekking, ale w tej kwestii również mam blade pojęcie - wiem tyle, że rowery z bagażnikiem niezbyt mi się podobają Ważne dla mnie, aby w miarę szybko i wygodnie przemieszczać się po asfalcie
Przeglądając portale aukcyjne, i porównywarki, moją uwagę przykuło kilka modeli od polecanego na forum sprzedawcy:
http://allegro.pl/2014-wypasiony-pogromca-szosy-kands-maestro-alivio-i5107419294.html
http://allegro.pl/mocny-cross-lazaro-integral-v2-acera-men-17-czarny-i5122379408.html
http://allegro.pl/juz-jest-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-2015-i5135488001.html
http://allegro.pl/mocny-cross-2015-lazaro-integral-v2-men-polecam-i5137302168.html
Jak wspominałem, nie znam się zbytnio na nowościach. Budżet nie jest całkowicie sztywny - gdyby było warto dołożyć do lepszego roweru, to zrobię to, pytanie tylko, czy będę w stanie wykorzystać większe możliwości droższego roweru Najważniejsze, żeby osprzęt był trwały i względnie bezawaryjny. Z ewentualną regulacją, wymianą klocków/linek, smarowaniem czy centrowaniem obręczy, jestem sobie w stanie poradzić samodzielnie (mam garaż, komplet narzędzi i trochę pojęcia ). Nie interesują mnie też rowery z hamulcami tarczowymi - wystarczy mi system V-brake.
No i jeszcze kwestia rozmiaru ramy. Znalazłem taką oto stronkę z poradnikiem: http://wrower.pl/porady/jaki-rozmiar-ramy-do-roweru,5788.html i wg niej w przypadku roweru trekkingowego/miejskiego, powinienem mieć ramę w rozmiarze 19'' (w przypadku MTB 17''), natomiast wg tabelki ze strony sprzedawcy z allegro: http://allegro.pl/my_page.php?uid=11082086 rama powinna być w rozmiarze 17''.
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc w dokonaniu dobrego wyboru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.