Somyo Napisano 2 Marca 2015 Napisano 2 Marca 2015 Hej, jestem zielony jeżeli chodzi o rowery i chciałem poradzić się ludzi, których pasją są MTB i nie tylko. Chodzi o to, że planuje kupić rower do max 2000 zł, a znalazłem kilka w okolicach 1700 zł. I tutaj pytanie: czy są okej? Zależy mi na jeździe w mieście, lasem, czasami jakieś małe góry (nic hardcorowego), poskakać amatorsko na hopkach małych czy coś. 1. Kands COMP eR 27,5 Nowość 2015 2. Rower górski 27,5 Kross LEVEL R2 2014 3. ROWER KROSS LEVEL R2 L 2014 4. rower Kross Hexagon R4 27.5 - 2015 Najbardziej podoba mi się nr 1 (niestety na częściach się nie znam, więc wygląd u mnie to jedyne czym się mogę kierować) Mam nadzieję, że pomożecie i wytłumaczycie co jest okej i co nie jest. Czym się kierować kupując rower. Jaką ramę w ogóle do mojego wzrostu? 20" będzie okej? - 178 cm , waga 73 kg Z góry dzięki i pozdrawiam.