BorucGT Napisano 28 Lutego 2015 Napisano 28 Lutego 2015 Witam zauważyłem że mój amorek w Meridzie przy jeździe po płaskiej ulicy zaczął dziwnie działać czyli przy bardzo znikomym nacisku ugina się bardziej niż powinien, podkreślam że moja waga się nie zmieniła. Kiedy kupowałem rower działał on o niebo lepiej. Co polecilibyście na sensowną podmianę za RST Neon 50 ML OEM Moja waga: 80 kg Wzrost 185 Rower z powodu ze mam szosę planuję zrobić bardziej na nieutwardzone drogi i jakieś lasy. Ostatecznie może ktoś orientuje się ile kosztowała by naprawa mojego RST .
jasinski21444 Napisano 28 Lutego 2015 Napisano 28 Lutego 2015 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5056084053 Jeśli wymieniać to tylko na coś powietrznego
BorucGT Napisano 28 Lutego 2015 Autor Napisano 28 Lutego 2015 Dzięki bardzo fajny. Niestety miałem nadzieję na trochę niższą cenę więc zakup będę musiał trochę odłożyć i dozbierać pieniądze. Kumpel mi chciał sprzedać nowego SUNTOUR XCR RL 29" ale czytając o uszczelnieniach odrazu zrezygnowałem. A powietrzne mają też inne zalety w stosunku do sprężyn oprócz konfortu jazdy ? Chodzi mi głownie o żywotność.
dran2 Napisano 28 Lutego 2015 Napisano 28 Lutego 2015 Nowe XCR w swojej cenie nie są złe, mają już teflonowe ślizgi i niezłe uszczelki. To właściwie stary Raidon. Ale są zdecydowanie za wysokie do crossa, podniósł by Ci się przód o 5 cm albo i lepiej. Powietrzne są bardziej progresywne co przy małym skoku może być zaletą. Są też nieco lżejsze. Są też bardziej ustawialne pod swoją wagę. Ale nie są bardziej komfortowe niż dobrze dobrana sprężyna.
BorucGT Napisano 28 Lutego 2015 Autor Napisano 28 Lutego 2015 Mi komfort Neona nie przeszkadzał dziury tumił jako tako. Podniesienie przodu zmienia jakoś właściwości jezdne roweru?. Bo obawiam się trochę 63 mm bo 50 było dość łatwo dobić do końca przy dość twardym ustawieniu . Teraz na jazde po asfalcie mam mojego rometa. A merida służy do jazdy po lesie (suchym) i tu niestety dość łatwo dobić 50 .
dran2 Napisano 28 Lutego 2015 Napisano 28 Lutego 2015 Tak ale zmiana z 50 na 63 nie będzie odczuwalna.
BorucGT Napisano 1 Marca 2015 Autor Napisano 1 Marca 2015 Chodzi mi o to że gdybym założył powiedzmy 100 (i rower by się podniósł) to rowerem będzie się ciężej jeździć nie mówię o prędkości bo wiem ze ta spadnie przez większy opór ale to mi osobiście nie przeszkadza bardziej interesuje mnie jazda na zakrętach.
dran2 Napisano 1 Marca 2015 Napisano 1 Marca 2015 Opór nie ma nic do rzeczy, rower właśnie przestanie skręcać.
BorucGT Napisano 1 Marca 2015 Autor Napisano 1 Marca 2015 Dobra przekonaliście mnie zbieram kasę i kupuję jakieś powietrze ze skokiem 63 .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.