Kierz Napisano 23 Lutego 2015 Napisano 23 Lutego 2015 Pytanie jak w temacie, który z nich kupilibyście, dla siebie (wiem, żaden) w przypadku kiedy trasy to głównie boczne asfalty + szutry + polne drogi - z tym, że wszystko utwardzone i raczej główne. Szukałem szukałem i wybrałem 3 modele:Najtańszy Eurobike Cross 0.1 - http://allegro.pl/ro...5105764600.html 999 zł Kellys Cliff 10 - http://www.rowerzyst...ff-10-2014.html 1050 zł Maestro 2014 - http://allegro.pl/kr...5077131130.html 1250 zł Domyślam się, że Maestro będzie najlepszy sprzętowo tylko pytanie czy, dla mnie osoby, która jeździ sobie 3-4 razy w tygodniu rekreacyjnym tempem 20-30 km/h po 20-30km jest sens kupować Maestro za 1250, a nie np. ten Eurobike za 999, O co głównie chodzi, żeby rower był względnie bezawaryjny i tyle. Ewentualnie jeśli macie inne propozycje, które nie przekraczają 1250 zł, a uważacie że byłyby lepsze dla mnie w porównaniu z tymi trzema modelami bardzo proszę o opinie. Nie ukrywam, że po za odróżnieniem hamulca tarczowego od V-brake i tego, że potrafię napompować koło jak tego potrzebuje wszystkie te zapisy w specyfikacyjach nic mi nie mówią. P.s. Swoją drogą też moderatorowi się chce usunąć temat zamiast dodać głupią klamrę. Ach Ci ludzie władzy.
seraph Napisano 23 Lutego 2015 Napisano 23 Lutego 2015 Z tych trzech Maestro i koniec, a można kupić taniej tylko delikatnie gorszą wersję. Chcesz roweru bezawaryjnego to tylko 3x8 biegów, bo w porównaniu do napędu 3x7 mamy kasetę, czyli piasta jest zbudowana tak, że siły na osi koła rozkładają się dużo korzystniej. Osie przy wolnobiegach się wyginają i po pewnym czasie pękają - dzisiaj akurat jedną wymieniłem sąsiadowi (o dziwo nie pogubił kulek łożyska, ale haki ramy pogiął). Do tego kaseta ma szerszy zakres przełożeń, więc dostajemy elastyczniejszy i kulturalniejszy napęd.
Kierz Napisano 24 Lutego 2015 Autor Napisano 24 Lutego 2015 dzięki za odpowiedź. A możesz rozwinąć kupić taniej tylko delikatnie gorszą wersje? Rozumiem, że 2013 rok? W sumie mówię nie potrzebuje jakiegoś cuda, nie jestem też jakiś pedantem, że delikatne skrzypienie mnie będzie irytować. Chodzi jedynie o to, żeby móc sobie przejeździć spokojnie w sezonie te 2-3 tys. km, a potem dać rower do regulacji przed kolejnym sezonem zmieścić się w ewentualnych wymianach na poziomie 50-100 zł i spokojnie jeździć kolejny sezon. W takim razie zaczynam polować na tego Maestro może uda się gdzieś złapać dobrą cenę.
seraph Napisano 24 Lutego 2015 Napisano 24 Lutego 2015 http://allegro.pl/mocny-cross-lazaro-integral-v2-acera-suntour-alu-m-i5107436746.html To jest bliźniaczy model - chyba taniej z kasetą się już nie kupi. Taki najprostszy sensowny pomykacz niestety już tylko rama 21', czyli te 180 cm wzrostu wartało by mieć.
Kierz Napisano 24 Lutego 2015 Autor Napisano 24 Lutego 2015 To właśnie przyglądałem się temu Lazaro Integral tylko, że V3 a to rozumiem jeszcze wcześniejsza wersja. W sumie w tej chwili ustałem na Maestro 2014 i Lazaro V3 teraz dorzuciłeś V2 więc z tych trzech coś wybrać uwzględniając kryteria jakie załozyłem czyli głównie bezawaryjność. P.s. Teraz na góralu 22" śmigam i problemów nie ma więc rama 21 jak najbardziej odpowiada.
seraph Napisano 24 Lutego 2015 Napisano 24 Lutego 2015 Jeśli chodzi o bezawaryjność to są raczej na tym samym poziomie - jak coś trzaśnie to raczej z winy jakiejś wady, a nie ogólnej niskiej jakość.. Różnią się lekko amortyzatorami, ale sam nie wiem w czym te lepsze są lepsze oprócz blokady - ten najtańszy jej nie ma, ale te droższe mają i tak tylko mechaniczną.... Co do żywotności to serwis raz w roku w zupełności wystarczy, żeby się na trasie nie "zdziwić"...
Kierz Napisano 24 Lutego 2015 Autor Napisano 24 Lutego 2015 No to nic. W takim razie Lazaro z tym, że cały czas się waham V2 czy 3, ale skoro rzeczywiście różnice są nieznaczne, a ja jestem takim "specem", że pewnie i tak ich bym nie zauważył to chyba nie ma sensu dorzucać 200 zł bezsensownie. Dzięki za rady.
bartezz Napisano 24 Lutego 2015 Napisano 24 Lutego 2015 Kup Integrala V2, nabijaj km i daj znać jak się jeździ.
Kierz Napisano 24 Lutego 2015 Autor Napisano 24 Lutego 2015 No właśnie miałem klikać kup teraz, ale mi przerwałeś No cały czas się waham w sumie śmigać zacznę od kwietnia i na ten okres chce, sprzedawca powiedział, że w ciągu 3 tygodni powinien wyjść model na 2015 a to może oznaczać - obniżenie ceny na modele starsze, więc chyba jeszcze się wstrzymam. Te dwa tygodnie, ale jeśli sprzętowo nie ma aż takiej różnicy to chyba rzeczywiście nie ma sensu dawać 200 zł tylko za to, że model został odświeżony rok później.
bartezz Napisano 24 Lutego 2015 Napisano 24 Lutego 2015 Nie miałem zamiaru Ci przerywać Nowy model będzie droższy a starszy zostanie pewnie wyprzedany.
Kierz Napisano 26 Lutego 2015 Autor Napisano 26 Lutego 2015 http://allegro.pl/show_item.php?item=5058225893&sh_dwh_token=d0b6dd74a8394345128e20d296cb1c5e - wiem, że to nie Cross, ale podoba mi sie wizualnie i jakby go zestawić z tymi Lazaro Integral V3 - pokusiłby się ktoś? Chodzi o jakość sprzętu.
ILC Napisano 27 Lutego 2015 Napisano 27 Lutego 2015 Ten rower za tą cenę reprezentuje przeciętnie wyposażenie (alivio/xcm/altus) jak na górala w tym przedziale cenowym. Patrząc na napęd to Lazaro jest lekko lepiej wyposażone - z tym, że jak już wspomniałeś to cross.
Kierz Napisano 27 Lutego 2015 Autor Napisano 27 Lutego 2015 Dobra, dzięki. Kupuje tego Lazaro bo tak to ja mogę do przyszłego roku się zastanawiać.
Kierz Napisano 6 Marca 2015 Autor Napisano 6 Marca 2015 Kupiony Lazaro v3 -2015 i zobaczymy. W sumie jak to u mnie doszedłem do wniosku, że 200 zł różnicy mnie nie zbawi, a, że zawsze na MTB jeździłem na przełożeniu 2/7 - 3/1 rzadko schodziłem niżej a bardzo często brakowało mi kilku dodatkowych "biegów" więc się dałem skusić na te 27 biegów i zobaczymy czyt było warto.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.