jestemdomel Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 Witam. Posiadam rower kross level a3 (dziś przyszedł nowy) i mam problem z montażem hamulca przedniego. Hamulec tarczowy. Zrobiłem tak, że wyjąłem jakiś plastik z pomiędzy tych klocków, założyłem koło, następnie chciałem wsunąć tarczę między te klocki ale nie mieściła się. To rozkręciłem 2 śrubkami te hamulce, wsadziłem w tarczę i zakręciłem. Problem w tym, że teraz nie hamuje, trze tylko trochę o tarcze, a po naciśnieciu 'miekkiej' klamki hamulca w sumie nic się nie dzieje. Co zrobić teraz? Jestem zielony w tarczówkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djzatorze Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 Co rozumiesz przez "rozkręciłem 2 śrubkami te hamulce, wsadziłem w tarczę i zakręciłem" ? Połówki zacisku rozkręciłeś? Należało rozepchać tłoczki, np. tym dołączonym plastikiem. Teraz masz zapowietrzony hamulec i trzeba odpowietrzyć (w serwisie ~30 zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 plastik z pomiędzy tych klocków, założyłem koło, następnie chciałem wsunąć tarczę między te klocki ale nie mieściła się. Możesz mi wyjaśnić jakim cudem po wyjęciu plastiku, który jest grubszy niż tarcza, sama tarcza nie mieściła się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 23 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 Odkręciłeś te dwie czarne śruby na zacisku? Rozkręciłeś zacisk,aby włożyć klocki.....nic nie kapało? Żaden płyn nie pociekł po palcach? Instrukcji nie dostałeś? Poza tym ,jeśli się na tym nie znasz, to najpierw pytaj, później rób. Musisz podjechać do serwisu ,który sprawdzi,czy dobrze poskręcałeś, czy nie zalałeś klocków i tarcz oraz odpowietrzy układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...