Grubszy Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Czołem, Nowy amortyzator Rox Shock 30 gold tk Solo Air został założony przez autoryzowany serwis Scotta w Waw. Przejechałem na nim 70 km po terenie.. Niestety widzę pewien problem - kultura i płynność pracy... Praca jest nierówna i czuć jakieś szarpnięcia/drgania przy wybieraniu nierówności.. Amor pracuje strasznie tępo... Blokada skoku nie trzyma na sztywno i ma jakieś 0,5 -1 cm lub nawet trochę więcej luzu... Było to czuć już po odebranu roweru ale przyjeliśmy roboczą hipotezę że musi się tam coś ułożyć... Po 70 km nie ma zmiany a dałem mu wycisk bo ważę 115 kg ( był napompowany na 120 PSI). Co radzicie? Kazać go serwisowi rozebrać i przejrzeć? Rzucić jakieś zaklęcie? Czy to normalne zachowanie po wyjęciu z pudełka czy też z waszego doświadczenie wynika że może to być fabryczny defekt? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Co do blokady to to normalne w RSach. A co do nierównej pracy to po 70 km powinien już być w miarę dotarty więc lepiej zajrzyj do środka. Zdarzały im się wpadki z fakbrycznym smarowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Blokada w tym widelcu nie jest sztywna i przy dynamiczniejszym nacisku podda się, to normalne. Tępa praca na początku też MOŻE być normalna, widelec musi się dotrzeć. Może to być jednak spowodowane brakiem oleju smarującego, fabrycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grubszy Napisano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 (edytowane) Dzięki... Tylko mnie frapuje kwestia blokady bo wcześniej miałem RS XC32 i przez jakieś 5000 tys km trzymała praktycznie bez luzu (no może minimalny był).. Taki luz jak w tym nowym to złapał po tych 5 tys... Trochę mam ścisk bo za 2 tyg jadę w poważne góry i wołabym nie mieć znaków zapytania w rowerze... W prównaniu z tym XC32 z zajechanymi sprężynami to nader słabo ten nowy pracuje.. :-( Edytowane 22 Lutego 2015 przez Grubszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Amortyzator do rozebrania i uzupełnienia oleju w dolnych lagach oraz sprężynie powietrznej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Tak swoją drogą SAG poprawnie ustawiony? Bo te ciśnienie coś spore, nawet do takiej wagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grubszy Napisano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 W/g charta RS-ów to od 99+ to się ładuje 135+ max do 200 PSI... Ponieważ mistrzem techniki nie jestem to mam pytanie co to SAG? Bo skojarzenie mam tylko z firmą Siemens AG ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 22 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Jest to wstępne ugięcie widelca, mierzone w % pełnego skoku. ten widelec powinien mieć 15% czyli 15mm. To wartość jaka powinna być gdy siedzisz na rowerze w pozycji do jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.