Skocz do zawartości

[rower] Cross ok. 1500 zł


maciejdm1

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Długo zastanawiałem się jaki rodzaj rowerku będzie dla mnie najlepszy i zdecydowałem się na Crossa.  Z wyglądu bardziej podobają mi się MTB , ale ja po b. trudnym terenie nie planuję śmigać.

Budżet ok. 1500zł. wzrost 175cm waga 90kg(planuję co nieco zrzucić na rowerku) chcę wybrać jak najlepszy sprzęt myślałem o Kands Maestro :

http://allegro.pl/2014-wypasiony-pogromca-szosy-kands-maestro-alivio-i5107419294.html

niestety nie mogę znaleźć z ramą 19" , 21'' chyba za duży...

inna propozycja:

http://allegro.pl/rower-crossowy-eries-eveo-alivio-bialy-19-i5092147755.html

lub

http://allegro.pl/lekki-rower-crossowy-miles-x-comp-deore-xt-kola-28-i5114706363.html

i jeszcze ten:

http://allegro.pl/szybkidisc-cross-kands-28-avangarde-lepszy-maestro-i5087791955.html

 

Najbardziej przekonuje mnie Miles. Co myślicie o tych maszynach? Może inne propozycje?

Dzięki za info i pozdro...

 

Napisano

Dzięki za odpowiedz. Co do tarczowych ham. to wiem ,ze są lepsze tylko czy przy tym budżecie da się kupić dobre tarczówki? Chyba małe szanse... Pomijając hamulce tarczowe to ,który wg Was lepszy, ewentualnie jakiś inny model?

Napisano

Kupiłem niedawno Kandsa avangarde i, póki co, nastukałem 200 km (las, śnieg, ścieżki rowerowe). Nie powiem więc, jak z trwałością, niezawodnością itp., ale ogólne wrażenia:

- (dla mnie) wygodny, nawet siodełko, na które tyle osób psioczyło w kandsach

- szeroka kierownica

- 3x8 przełożeń w zupełności mi wystarcza

- tarczówki to najniższy model shimano. Na razie hamują dobrze, zobaczymy, co będzie po roku.

- rower jest długi (jak zechcesz go zapakować do bagażnika typowego hatchbacka, to będziesz musiał zdjąć przednie koło, a i tak ledwo wejdzie)

- wymusza lekko pochyloną pozycję- dla mnie super, bo dotychczas jeździłem na "góralu" z makro i było to niewygodne, zwłaszcza na dystansie powyżej 40 km.

- wczoraj przejechałem 40 km i gdyby nie zaczęło robić się zimno, to jeździłbym jeszcze długo--> jedzie się dobrze, przyjemnie i wygodnie.

- blokada amortyzatora to fajna sprawa.;)

 

Średnia prędkość po mieście to w moim przypadku 20 km/h (stanie na światłach itp.), na równym 25-30, z górki można jechać i 45-50. Rower trzeba było podokręcać (miał gdzieniegdzie luzy), ale przerzutki i hamulce były w porządku.

Całość (błotniki, oświetlenie, kask, dzwonek, licznik, uchwyt na bidon) zamknąłem w 2200, także na pewno te 2-3 stówy do ceny roweru trzeba doliczyć.

 

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego modelu, to pisz. Postaram się (w miarę możliwości) opisać to, co udało mi się już zauważyć.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...