Mój Kross będzie miał już trzecią wiosnę. Mieszkam prawie w Beskidzie Sądeckim i zdążyłem się już trochę potelepać po górach. Mam w/w Krossa w rozmiarze M i doskonale mi się go prowadzi, więc nie chcę go zamieniać, tylko ulepszyć.
Chcę wymienić amortyzator na lepszy, ale kompletnie się nie znam i nie wiem jakie kryteria przyjąć - co to znaczy lepszy i jaki amor będzie pasował do mojej ramy. Wklejam link do specyfikacji roweru:
W ofertach sprzedaży amorów pisze np. 1-1/8" / ahead - nie wiem jak to się ma do mojej ramy/sterowników. Jakie jeszcze mój rower stawia wymogi co do amortyzatora? np. jak mam skoku 10cm to nie mogę wstawić z 14 lub 16cm? Czy lepszy amortyzator znaczy olejowo/powietrzny czy powietrzny czy sprężynowy? czy to się bierze pod uwagę ze względu na co innego?
Pytanie
Gość Paweł
Mój Kross będzie miał już trzecią wiosnę. Mieszkam prawie w Beskidzie Sądeckim i zdążyłem się już trochę potelepać po górach. Mam w/w Krossa w rozmiarze M i doskonale mi się go prowadzi, więc nie chcę go zamieniać, tylko ulepszyć.
Chcę wymienić amortyzator na lepszy, ale kompletnie się nie znam i nie wiem jakie kryteria przyjąć - co to znaczy lepszy i jaki amor będzie pasował do mojej ramy. Wklejam link do specyfikacji roweru:
http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a2
W ofertach sprzedaży amorów pisze np. 1-1/8" / ahead - nie wiem jak to się ma do mojej ramy/sterowników. Jakie jeszcze mój rower stawia wymogi co do amortyzatora? np. jak mam skoku 10cm to nie mogę wstawić z 14 lub 16cm? Czy lepszy amortyzator znaczy olejowo/powietrzny czy powietrzny czy sprężynowy? czy to się bierze pod uwagę ze względu na co innego?
Proszę o pomoc.
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.