Skocz do zawartości

[Wyprawa] Jedwabny Szlak, od Turcji po Tajlandię, marzec 2015. PILNE!

kowalencki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,
wiem ze to długi strzał, ale może ktoś będzie zainteresowany choć częścią trasy...icon_smile.gif. Poszukuję kompana na wyprawę 6-8 miesięczną Jedwabnym Szlakiem. Wylot samolotem ok. 15 marca 2015 do Istambułu (Turcja) a póżniej to: Iran, Turkmenistan, Uzbekistan, Tadzykistan, Kyrgystan, Chiny, Vietnam,Kambodza, Laos i Thailandia. Mapa trasy mniej więcej wyglądać będzie tak:

https://mapsengine.google.com/map/viewer?mid=ziQMpZDrASaM.kl4S9sSVPJHI

Założony średni dystans to 80km choć podejrzewam że będzie to coś około 100-120km w zależności od dnia/pogody/itp. . Całkowity planowany dystans to około 13000-14000km.
Nocleg pod namiotem, biwaki, tanie hostele...wszystko w zależnośći od sytuacji. Własne gotowanie oraz restauracje to główny sposób wyżywienia. Generalnie bez pośpiechu, jestem fotografem więc planuje spędzić troszkę czasu na pstrykanie zdjęć :)
Jeśli chodzi o mnie to mam 27 lat, aktualnie przebywam w Kluczach choc do tej pory mieszkalem przez 7 lat w Irlandii. Poza tym jezdze na szosowym rowerze, biegam maratony i uwielbiam fotografie. Zainteresowania szerokie, wiec byloby o czym rozmawiac w czasie trasy :-)
Pozdrawiam wszystkich,
Michał Kowal

Ja będę jechał prawię tą samą trasą tyko zamiast Iranu - Azerbejdżan, a na końcu jeszcze do Australii.

Zaczynam na początku czerwca z Bułgarii ale to jeszcze do ustalenia, wcześniej nie dam rady.

Co do noclegów,jedzenia,dystansu dziennego to tak samo

Jaki budżet przewidujesz?

Co z noclegami?

Hejo Kuba,

Fajnie widziec ze zabierasz sie na konkretna wyprawe :-) Co do buzdetu to nie mam nic sprecyzowanego: tak jak pisalem wczesniej noclegi po ludziach, hostele, namiot, cos taniego po prostu. Nie mam za to sprecyzowanego dziennego budzetu.