krkg Napisano 16 Lutego 2015 Napisano 16 Lutego 2015 Witam, Chciałabym bardzo prosić o pomoc w doborze roweru oraz rozmiaru ramy . Mieszkam na wsi , rower raczej do rekreacji , polne dróżki , leśne ścieżki , drogi asfaltowe , typowej jazdy po mieście nie wiele , jako że jestem totalnym laikiem , na rowerze jeżdziłam jako dziecko później długa przerwa to z poradników skłaniam się do roweru trekingowe , nie wiem jednak czy to słuszna decyzja , być może wyłapuję złe informację z czytanych artykółów , typowo miejski odrzuciłam , chociaż zainteresował mnie kross modo 2.0 wtedy jeszcze klasyfikowany do turystycznych teraz widzę serię 2015 w rowerach miejskich , na stronach sklepow rowerowych sa one roznie umieszkane albo jako trekkingi lub miejskie , jednak ma on 21 przerzutek wiec do typowo miejkich sie nie zalicza . Czy rower warty uwagi ? Czy doradzacie coś innego ? Kolejny problem do wybór rozmiaru , jesli chodzi o krossa to z kalkulatora na ich stronie wychodzi 18 jednak wydaje mi ze bedzie duza , mąż na 19 jakiś góral chyba i jest na mnie bardzo duży , muszę stać na nim na palcach . Z góry serdecznie wszystkim dziękuję za chęć pomocy i poświęcony czas.
krkg Napisano 16 Lutego 2015 Autor Napisano 16 Lutego 2015 162 cm , długość nogi wewnętrznej 74/75cm , do 1500 zł z dopytywań u męża nie jest to rower górski a wyczynowy/zjazdowy wiec chyba nie mam co porównywać tej 19 do tego modo 2.0 rozmiar 18
MikeSkywalker Napisano 16 Lutego 2015 Napisano 16 Lutego 2015 Przy takim wzroście 18 będzie okej, a jeśli w wersji damskiej to już na pewno. W trekkingi bym nie szedł bo jednak ważą nieco więcej a zwykły rower crossowy bez dodatków Ci wystarczy. A tematów dotyczących wyboru roweru crossowego do 1500 zł jest dziesiątki jeśli nie setki i do nich odsyłam.