komtur88 Napisano 14 Lutego 2015 Napisano 14 Lutego 2015 Witam, Czy są jakieś serwisy ewentualnie osoby prywatne, które zajmują się regeneracją kaset? Najlepiej z okolic śląska. Mam Xt 10s. Pozdrawiam
kamfan Napisano 14 Lutego 2015 Napisano 14 Lutego 2015 Prosta zasada - nie kupuje się mercedesa jak nie stać na serwis
beskid Napisano 14 Lutego 2015 Napisano 14 Lutego 2015 Jaki ma sens naprawianie czegoś co i tak sporo nie kosztuje. Za frajer tego nikt nie zrobi a różnica w takim przypadku do nowej powoduje nieopłacalność takiego "naprawiania".
kamfan Napisano 15 Lutego 2015 Napisano 15 Lutego 2015 Już nie wspomnę o tym, że taka kaseta będzie dużo gorzej pracować (zwłaszcza pod obciążeniem)... Od takiego kombinowania lepszy i tańszy był np. zakup dwóch kaset Deore
elton29 Napisano 15 Lutego 2015 Napisano 15 Lutego 2015 koronki trzeba podpilowac i na jakiś czas to wystarczy ale średnio można o tym gadać skoro nie masz fotki, jaki ma przebieg. Ja nigdy się w to nie bawiłem, sprzedałem po dwóch sezonach jak jeszcze się do czegoś nadawała i kupowałem nowa, bardziej opłacalna opcja
komtur88 Napisano 15 Lutego 2015 Autor Napisano 15 Lutego 2015 Prosta zasada - nie kupuje się mercedesa jak nie stać na serwis Dla mnie to nie jest mercedes...... ale może dla kolegi Zadałem tylko proste pytanie.
kamfan Napisano 15 Lutego 2015 Napisano 15 Lutego 2015 No to w takim razie całkowicie nie rozumiem Twojej pokrętnej logiki, jak to nie jest dla Ciebie "mercedes" to w jakim celu chcesz regenerować kasetę zamiast ją wymienić? Taka regeneracja zawsze wiąże się z upośledzoną pracą napędu (a do górskiej jazdy taki napęd się nie nadaje). Masochista z Ciebie czy co... ??? PS. Czekam jeszcze na pytanie jak regenerować łańcuch
tobo Napisano 15 Lutego 2015 Napisano 15 Lutego 2015 Gdybam ze rzezbienie pilnikiem przy zebatkach na pajaku to jakas godzina. O ile pamietam to Kolega puklus robil cos takiego, zartuje mu pytanie.
detonator Napisano 15 Lutego 2015 Napisano 15 Lutego 2015 Robiłem tak. Według mnie nie warto. - jakość zmiany biegów się pogorszyła - napęd był wyraźnie głośniejszy - po około 1200 km znowu przeskakiwało Po mojemu lepiej kupić tańszą kasetę i łańcuch.
krzych0 Napisano 15 Lutego 2015 Napisano 15 Lutego 2015 Jeśli jednak chciałbyś sam się w to bawić: http://rowery.zbooy.pl/szlif.html
Mod Team Pixon Napisano 18 Lutego 2015 Mod Team Napisano 18 Lutego 2015 Powiem tak, o ile dysponujesz dremelem i kupisz sobie tanio końcówki to możesz ją zregenerować. Jednak jakbym miał samemu kazdy zabek podpiłowywać ręcznie, to bym zrezygnował. A na przyszłość lepiej kup tańszą kasetę. Będziesz miał w cenie XT dwie.
remlik Napisano 19 Lutego 2015 Napisano 19 Lutego 2015 Jakiś czas temu zregenerowałem sobie kasetę XT dremelem. Na tyle skutecznie, że na nowym łańcuchu pracowała bez zarzutu. Tyle, że robiłem stosunkowo niewielką korektę zębów bodaj 2 czy 3 najmniejszych zębatek i w takim przypadku uważam, że warto.
lopek77 Napisano 8 Marca 2015 Napisano 8 Marca 2015 Prosta zasada - nie kupuje się mercedesa jak nie stać na serwis Prosta zasada - nie kupuje się mercedesa jak nie stać na serwis Ale jesteś niemily! Ale się z tobą w 100% zgadzam lol Ja zawsze myślałem ze jak ktoś kupuje XT, to następna będzie taka sama bądź nawet lepsza, a nie do kowala ze starą. Nawet szczerze mówiąc to nie wiedziałem ze coś takiego jak regeneracja kaset istnieje. Wiem ze sprzęt wysokiej klasy kosztuje dużo więcej niż starszej generacji...Ja będę się trzymał swoich Alivio/Deore kaset, za które place ok 90 zł, i wytrzymują przynajmniej 1-2 sezony szaleńczej jazdy. Rower jest jak samochód. Od czasu do czasu trzeba się nim zajac, coś naprawić bądź wymienic. Warto przed zakupem roweru sobie przeliczyć ile chcemy wydawać na to nasze "zielone" hobby, I dostosować jakość napędu. Różnice rzeczywiście potrafią być spore.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.