MatricePL Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Witam. Jestem "początkującym" rowerzystą. W zeszłym sezonie przejechałem jakieś 2500 km, a jak na mnie jest to wynik dość niezły. Od pewnego czasu męczy mnie temat butów SPD. Kiedy mogę jeżdżę po 40 - 50 km dziennie. Nie startuję w żadnych zawodach ani niczym podobnym. Robię to dla czystej przyjemności z jazdy. Opłaca mi się kupić te buty? Jeżeli tak to czy może ktoś podesłać jakieś godne uwagi buty i pedały MTB? Priorytetem jest cena, ale jeżeli będzie warto dołożyć pieniądze to to zrobię. Jeżeli się da to 250-300 zł. Maksymalna granica, do której chcę zapłacić to 350 zł. Dziękuję za wszelką pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek001 Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Czy opłaca sie kupić ? Hmmm to kwestia gustu i przyzwyczajenia. Ja osobiście od kiedy zacząłem jeździć w SPD inaczej już chyba nie potrafię a jak muszę jechać inaczej to czegoś ciągle mi jak by brakuje Na początek dobrze było by kilka razy sie przejechać i zobaczyć czy właśnie tego chcesz żeby potem pedały i buty nie leżały w szafie Osobiście polecam i zachęcam lepsze panowanie nad rowerem Buty kwestia gustu i kasy najlepiej pójść do sklepu rowerowego i przymierzyć kilka marek oraz rodzajów. W tych pieniądzach coś znajdziesz godnego polecenia do amatorskiej jazdy. Pedały ja pierwszych jakich używałem były shimano spd m540 http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/pedaly-rowerowe/mtb-zatrzaskowe/p,pedaly-spd-pd-m540-srebrne-bloki-shimano,6776.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatricePL Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Już miałem okazję do jazdy w nich. Jest to ciekawe doświadczenie za pierwszym razem Chyba zastosuję się do rady i przejdę się do sklepu Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...