dominik11026 Napisano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Zalałem i praca amora jest taka sama jak byla tylko głośniejsze jest zasysanie oleju no i jest twardszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Niestety pojawił się problem. Zauważyłem że po napompowaniu amortyzatora z prawej goleni z pod korka ucieka powietrze a po poskakaniu leje się olej. Więc po tym incydencie wymieniłem simering i awaria została naprawiona. W Niedziele rano napompowałem amorka i pojechałem na trase gdy wróciłem było o wile miększy po sprawdzeniu manometrem ilości psi okazało się że powietrza ubyło. I moje pytanie brzmi z kąd może jeszcze powietrze uciekać oprócz korka i wentyla do pompowania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 2 Marca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 dołem, przez nieszczelność oringów na śrubach ale to wtedy wychodziłoby razem z olejem. Wyjmij korki, wykręć wentyle i wyczyść je. Prawdopodobnie się zacinają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Dobra znalazłem powód powietrze ucieka dołem wraz z bardzo mała ilością oleju powodem była nie dokręcona śrubka. Tylko teraz nasuną się 2 problem , a mianowicie strasznie zjechana śrubka i teraz nwm czy idzie taką kupić czy będę musiał ją przerabiać z 10 na 9 Sory za słabą jakość ale nie miałem lepszego sprzętu do dyspozycji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 2 Marca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 w takim razie nie masz oleju w goleniach skoro dołem ucieka. Oj cudujesz kolego cudujesz... wykręć śrubę i pobaw się pilnikiem i przerób na 9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Dzisiaj zrobiłem serwis amorka wszystko łądnie wyczyszczone zalane olejem 7.5 w ( już amorek się nie poci ) lecz pojawił się jeden problem. Podczas ugięcia i wyprostowania amortyzatora słychać stuk , przypuszczam że to wina rebound. Coś musiałem zle złożyć że amorek stuka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 5 Marca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 olejem 7,5 w... a wiesz chociaż coś na temat lepkości olejów? To nie jest jakiś zmęczony passat w "tedeiku" co to kilkanaście lat jeździł w przemycie na Białoruś i do niego można wlać jakiś minerał. Widziałem tylko jedno zdjęcie Twojego amorka i widać na nim że jest "zmęczony" nie zdziwię się jeśli tak samo wygląda całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Ja juz takiego kupiłem niestety Przed serwisem nic nie stukało tylko ja nieuważny i coś musiałem zle zrobić , czyli muszę jeszcze raz rozebrać i poskładać. Amortyzator tylko z wierzchu jest w złym stanie. Jutro wstawie jego zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 6 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 To mój Z1 ( to na uszczelkach to resztki smaru ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz111 Napisano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Podłącze się do tematu. Też mam z1 sport rv 2007 rok. Kupiłem go parę dni temu i warto by było zrobić serwis i tutaj mam kilka pytań: Odkręcam zawory powietrzne, wymieniam olej tam ile ml na lagę i jaka gęstość? W goleniach dolnych jak rozumiem po 150ml oleju o gęstości ok. 5-7.5W na lagę, tak? Czy mam się czegoś jeszcze spodziewać po otwartej kąpieli olejowej? Nigdy czegoś takiego w rękach nie miałem i nie wiem jak to wygląda w środku. Jak ruszam na boki amortyzatorem to słyszę jakieś stuki (jakby w lewej ladze), można jakoś temu zaradzić? https://www.youtube.com/watch?v=uUA9taLvrYg Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez Bartosz111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 15 Kwietnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 moim zdaniem za mało oleju. co do oleju - było wyjaśnione, potrzebujesz 7,5 W o lepkości cSt 26. zamiennik o dokładnie takich parametrach jest nie do dostania, oryginał jest drogi. Zostają Ci dwie opcje:- zrobić mieszankę 5W i 10W wg kalkulatora mieszania olejów który zamieściłem w temacie o olejach - odezwać się do mnie na priv - co jakiś czas trafia do mnie jakiś marcok więc na bieżąco mam świeży olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz111 Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Olej to akurat mam, więc sobie wymieszam i w piąteczek zrobię serwis. Co to znaczy otwarty tlumik? Ma max + rebound ustawić, czy na max -? Dziękuję pozdrawiam Zając Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 16 Kwietnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 weź to na logikę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz111 Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 Tak swoją drogą, czym odkręcacie lagi? Ta śruba jest trochę schowana i nasadką tego się nie da odkręcić, chyba że gdzieś można dorwać pasujący klucz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 7 Czerwca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 można jaśniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz111 Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Chodzi mi o to, jak podejść do tej śruby, bo klucz jest za duży i nie wchodzi.https://docs.google.com/file/d/0B7c_lNo1XSrQRkFXVXVzQTBibm8/edit?usp=docslist_api Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 12 Czerwca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 gdzieś o tym już pisałem - potrzebujesz cienkościennej nasadowej 12-stki. Gwint prawostronny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Witam w moim Z1 dalej uchodzi powietrze.. To pytanie może wydać się głupie ale czy może uchodzić powietrze przez uszczelniacze lag ? I jeszcze jedno czy lekkie luzy na ślizgach mogą być powodem pocenia się lag czy to wina simeringów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 28 Grudnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Możliwe miejsca utraty ciśnienia powietrza:-wentyle, -korki na goleniach(uszkodzone oringi) -uszkodzone oringi na śrubach łączących golenie(śruby pod dolnymi goleniami) -uszkodzone uszczelki olejowe. Wentyle oringi pod korkami oraz oringi na dolnych śrubach to groszowa sprawa, gorzej z uszczelką olejową, bo oryginalne sprzedawane są razem z kurzowymi i nie znajdziesz poniżej 120 zł. Widuję w sieci uszczelniacze olejowe po ok 10 zł za szt ale często są to części wykonane z chińskiej gumy i nie starczą nawet na pół sezonu. Tak czy inaczej olejowe musisz zmienić, ale najpierw należy je zdemontować by poznać dokładny wymiar no i co bardzo ważne - nowe muszą być identyczne z oryginałami i simering z jedną wargą nie zda egzaminu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 1 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 W następnym tyg rozbiorę amor i sprawdzę te simmeringi. Zmierzyłem średnice oringów korków i średnice osadzenia ty oringów w ladze i obydwie średnice są takie same (oringi są nowe) spróbuje zamontować jakieś grubsze. A od dołu nic nie ucieka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 1 Stycznia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 najpierw wentyle i oringi na górnych korkach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Wentyle wymienione, oringi w górnych korkach wymienione a simmeringi i tak muszę wymienić bo dzisiaj zaczął się strasznie pocić możliwe że z zimna. Zdjęcie starych uszczelek olejowych: I jak nadają się jeszcze ? I jest możliwość że amor się poci z powodu lekkich luzów na ślizgach ? Ślizgi moim zdaniem są jeszcze dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 2 Stycznia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 a nie wymieniałeś przypadkiem olejowych latem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Nie ja w nim nic oprócz oringów i oleju nie wymieniałem. Takiego już kupiłem. Uszczelki mają 3 sezony za sobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Mam pytanie czy na tym tłumiku nie powinno być tego pierścienia tak jak na rebound ? Edytowane 3 Stycznia 2016 przez dominik11026 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.