dominik11026 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Witam mam zamiar przeserwisować Marzocchi Z1 sport RV bodajże z 2006 r (tak piszę pod koroną) i mam kilka pytań: 1. Ile nalać oleju do komory ? ( Jaki polecacie nie za drogi ) 2.Czy do dolnych goleni leje się olej (jak tak to ile) czy smaruje się smarem ? (Jak tak to jaki będzie najlepszy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 9 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 jeśli masz wybite 06 to jest to model na 2007. jeśli jest to Twój jedyny amor, to kup sobie olej 7,5W jeśli nie, to kup sobie butelkę 5W i butelkę 10W i wymieszaj w odpowiedniej proporcji. Ze swojej strony polecę Repsol do mieszania. koszt 1 litra to ok 35 zł podaj mi na priv jakiegoś maila to wyślę manuala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Mam jeszcze jedno pytanie , gdy rebound ustawie maksymalnie na + to amor nie chodzi mi tak jak na tym filmie w 18 sec tylko szybciej a gdy ustawie - to amor przy całkowitym wyprostowaniu stuka czy to może być wina oleju ? (mała ilość ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 9 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 ekhmmm na jakim filmie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Sorka nie wkleiłem linku XD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 9 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 poszedł pdf olej po 150 ml 7,5W do każdej goleni. Jeśli śmigasz też zimą a ważysz mało to rozważ na zimę zalanie widelca olejem 5W. Dlatego dla mnie najlepszą opcją jest posiadanie dwóch butelek oleju litr 5W i litr 10W. Na lato robisz mieszankę(masz dedykowany temat o lepkości olejów i jak to zmieszać) 7,5 W, na zimę zlewasz i zalewasz 5W. Chociaż jeśli będziemy mieli takie jesienio-zimy jak teraz to sam już nie wiem aha, rozkręcasz i skręcasz na otwartym na maksa tłumiku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 To jeszcze kilka pytać 1.To czego rebound na maksymalnym skręceniu na + , amor nie chodzi tak jak na filmie w 18 sec ? 2.Do dolnych goleni leje się olej czy daje się smar ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Bo moze na filmie widelec ma inny olej w tlumiku (inna firma i/lub inny rodzaj). Do widelcow z kapiela olejowa nie daje sie smart stalego, olej tlumi i smaruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 To ten Z1 sport RV ma otwartą kapiel olejową ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Tak. Rv to tlumik z rodziny ssv, pracuje w kapieli olejowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Ja ten amortyzator kupiłem 5 dni temu zostały w nim wymienione uszczelki ale amorek lekko się poci czy to może być wina małych rys na lagach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 9 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 może ale nie musi. Jesteś pewien że uszczelki zostały wymienione?Jest jeszcze taka opcja, że widelec zostawia film olejowy lub film po smarze czy czym tam były posmarowane uszczelki przed montażem. Zjawisko normalne i zniknie z czasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Wiem że uszczelki kurzowe zostały wymienione bo to nawet widać , ale o olejowych to nic nie wiem.Mam nadzieje że to zniknie z czasem. Jest jakiś sposób , aby chociaż trochę zalepić te rysy na lagach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 9 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 ludzie to próbowali lakierować czy też szpachlować. Ja bym zostawił, ale jeśli rysy mają ostre krawędzie, to delikatnie potraktowałbym papierem ściernym o bardzo drobnej fakturze wręcz na granicy papieru wodnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 A no to nic nie będę robił bo je prawie nie czuc pod palcem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Mam jeszcze 1 pytanie czy tarcza 203 mm nie bd za duża do tego amorka ? Chce na nim pojezdzić jak najdłużej i obawiam się że na tarczy 203 szybko złapie luzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 12 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 jeśli ważysz ok 70 kg lub mniej to spoko da radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 (edytowane) Wiecie ile moge max wpompować psi do z1 ? Edytowane 15 Lutego 2015 przez dominik11026 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 15 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 kolego - asysta powietrza służy tylko i wyłącznie do utwardzenia widelca, bo główną robotę odwala sprężyna stalowa. Robisz tak - nakręcasz pompkę, trzy razy machniesz w jedną komorę trzy razy w drugą i sprawdzasz czy jest ok i tak aż twardość będzie Ci odpowiadać. Jedna rzecz mnie niepokoi - chciałeś montować tam tarcze 203 mm a teraz piszesz o pompowaniu - to ile Ty ważysz?Ja do swojego Z1 pompuję równe 10 psi przy wadze powyżej 100 kg. Sprężyny standardowe czyli chyba te średnio twarde. Musiałbyś Pixela pytać bo widelec mam od niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 Tak o z ciekawości się pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 15 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 taka ciekawość może kosztować wakacje na forum Sprawdź sobie manuale na stronie Marzocchi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 Moge dolać trochę oleju 15w40 ? Tak z 50 ml bo okazało się że mam za mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 21 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 nie, nie możesz bo to jest zupełnie inny rodzaj oleju. Jeśli masz problem z serwisem to wyślij wideł do mnie na serwis. Jakoś się dogadamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dominik11026 Napisano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 (edytowane) Dzisiaj pod wieczór mam jechać na rowery z kolegami a mi amor dobija na dużych hopach i chce dolac oleju aby zrobil sie twardszy a w wtorek jade po olej 7.5 w . Co sie stanie jak wleje 15w40 ? (30ml) Edytowane 22 Lutego 2015 przez dominik11026 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 22 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 słuchaj - to będzie druciarstwo wołające o pomstę do nieba. Nie wiem czy te oleje dadzą się ze sobą zmieszać jeśli wlejesz ot tak po prostu. Najlepiej by było byś zlał olej i wtedy wymieszał. Nie wiem natomiast jak zareagują tłumiki, raczej wideł będzie zamulał. Po takiej wycieczce będziesz musiał zrobić gruntowny serwis widelca z dokładnym płukaniem bebechów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.