walkingchair Napisano 8 Lutego 2015 Napisano 8 Lutego 2015 Witam, KUPILEM w sklepie centrumrowerowe.pl obrecz MTB 26 cali dartmoor rocket. po przysyłce okazało się ze ma wady: kazdy otwór na nypel po stronie opony jest wyszarpany i ma ostre krawedzie. -dla detki chyba nie bardzo obrecz jest jakby uzywana bo oprócz wychrępanych brzegów ma jeszcze taki dziwny niedospawany pasek szczeline,na zdjeciu 2 widac szczególnie od strony górnej profilu. czy to jest normalne?kwalifikuje sie do wymiany czy nie? mam niby 60 dni na zwrot towaru. co wy o tym myslicie? 1 zdjecie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0bd540936c397845.html 2 zdjecie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87c9c52a730b426f.html
dawid Napisano 8 Lutego 2015 Napisano 8 Lutego 2015 Wszystko jest ok, otwory na nyple i tak musisz tasma zabezpieczyc
Rulez Napisano 8 Lutego 2015 Napisano 8 Lutego 2015 Prawie ok, te zadziory przy otworach to paskudna niedoróbka ... jeśli nie usunie zadziorów napompowana dętka naciskająca na taśmę możę spowodować jej pęknięcie. Obręcz nie była używana, jednak przy jej wykonaniu zero kontroli jakości.
walkingchair Napisano 8 Lutego 2015 Autor Napisano 8 Lutego 2015 A ten luz w sprawie pod światło on prześwituje. W innych obreczach nie widać spawow. Są zamalowane można reklamować czy lepiej oddać obręcz do sklepu??
walkingchair Napisano 8 Lutego 2015 Autor Napisano 8 Lutego 2015 Macie do polecenia w takim razie jakieś obrecze do katowania w xc i górach na lekkich zjazdach?jaki sklep polecacie?
SantaaCruz Napisano 9 Lutego 2015 Napisano 9 Lutego 2015 Przecież ta obręcz nie jest spawana. A połączyć ją jakoś trzeba więc robią to za pomocą pinów/wsuwek. Na jednych obręczach widać to mnie a na innych więcej. Szukaj obręczy gdzie w opisie jest wyraźnie napisane, że obręcz jest spawana. Np u DT tak są robione tylko najdroższe modele.
topol Napisano 9 Lutego 2015 Napisano 9 Lutego 2015 Do obreczy musisz jeszcze dobrac szprychy. Wtedy bowiem obie te czesci tworza calosc i monolit. Jesli dodamy jeszcze dobrze zaplecione i dociagniete to bajka Mysle ze cos w granicach 450g (obrecz)powinno cie satysfakcjonowac. Dlaczego?Bo nie piszesz ile wazysz ani tez ze jestes maniakiem lekkosci.
walkingchair Napisano 9 Lutego 2015 Autor Napisano 9 Lutego 2015 Ważę około 90 kg 170 cm wysokość. lekkość mnie nie interesuje.
walkingchair Napisano 10 Lutego 2015 Autor Napisano 10 Lutego 2015 Składać od nowa, mam juz piasty i sprychy
dawid Napisano 10 Lutego 2015 Napisano 10 Lutego 2015 że tak powiem klasyczna sytuacja Ogolnie to masz teraz cieżki orzecz do zgryzienia, moim zdaniem obręcz dartmoora była w porządku, szczeliny na łączeniu to częste zjawisko w wielu obręczach i nic strasznego się nie dzieje. Teraz za to masz juz kupione szprychy które bardzo mocno ograniczają Ci wybór obręczy Przy wyborze obręcze żeby nie zmieniać szprych to musisz patrzeć na to żeby ERD było takie samo jak w Dartmoorze
Mod Team mrmorty Napisano 10 Lutego 2015 Mod Team Napisano 10 Lutego 2015 dokładnie jak wyżej - jesli tylko szprychy pasują.
walkingchair Napisano 10 Lutego 2015 Autor Napisano 10 Lutego 2015 Jeszcze dartmoor nie oddałem dobrze ze nie pospiesznie, czekalem, skoro jest dobra to ja zostawię. W przyszłości jak będę składał enduro to zobaczymy i pochyle się nad innymi .Accent air plane obejrzę dokładnie i być może również rozwaze ta propozycję.
venom2000 Napisano 10 Lutego 2015 Napisano 10 Lutego 2015 Mam powyższe obręcze i są bardzo wytrzymałe,dały radę pod moim 90 kg. tyłkiem plus plecak w Beskidzie Żywieckim to i dadzą radę pod tobą tylko dobrego zaplatacza zatrudnić
walkingchair Napisano 10 Lutego 2015 Autor Napisano 10 Lutego 2015 Mam powyższe obręcze i są bardzo wytrzymałe,dały radę pod moim 90 kg. tyłkiem plus plecak w Beskidzie Żywieckim to i dadzą radę pod tobą tylko dobrego zaplatacza zatrudnićCzyli zaplatanie może znacząca podnieść wytrzymałość?
venom2000 Napisano 10 Lutego 2015 Napisano 10 Lutego 2015 Oczywiście,bo partacz jak zrobi to długo się nie nacieszysz z jazdy
walkingchair Napisano 10 Lutego 2015 Autor Napisano 10 Lutego 2015 Oczywiście,bo partacz jak zrobi to długo się nie nacieszysz z jazdyJeśli zrobi to partacz to beda jakieś oznaki partackiej roboty na takim kole? Czy mam zdać się tylko na szczęście?
walkingchair Napisano 10 Lutego 2015 Autor Napisano 10 Lutego 2015 I ostanie pytanie:czy w katowaniu off Road ważniejszy jest przód czy tył? Tzn czy lepsze koło musi być z tyłu czy przodu? Słyszałem że tylna piasta dostaje mocniej niż przednia. A za ostrych zakrętach pierwej przód nie obrywa dużo więcej niż tył? Ps pytania może i z dpy ale warto wiedzieć więcej wcześniej niż potem pluć se w brodę z powodu złego wyboru
venom2000 Napisano 10 Lutego 2015 Napisano 10 Lutego 2015 Obydwie piasty powinny być wysokiej klasy i mocne jeżeli zamierzasz katować rower w trudnym terenie,najlepiej obydwie na grubej ośce
walkingchair Napisano 10 Lutego 2015 Autor Napisano 10 Lutego 2015 Piasty DT SWISS 350 przod, NOVATECH d042SB tylna takie mam obecnie wystarczające chyba są?. Niestety ale amor nie pozwala mi włożyć oski 15 mm bo chwyty na mimosrod są za wąskie. Teoretycznie DT SWISS ma możliwość włożenia oski grubszej.gdzieś tu wyczytałem że sztywna os jest przydatna tylko na skretach a nie w skokach,prawda?
djzatorze Napisano 10 Lutego 2015 Napisano 10 Lutego 2015 Tylna piasta jest zdecydowanie bardziej obciążona. Z przodu może być słabsza, zwłaszcza jak masz dobry amortyzator. Sztywna oś z przodu przydaje się, bo cały układ koło-widelec jest wytrzymalszy na boczne siły. Co do jakości obręczy Dartmoor Raider to niestety mam to samo. Mogłyby być lepiej wykonane; ale z drugiej strony żaden problem trochę poprawić pilnikiem otwór wentyla. Łączenie na obręczy też mi trochę się nie podoba, ale w zasadzie w niczym to nie przeszkadza.
walkingchair Napisano 10 Lutego 2015 Autor Napisano 10 Lutego 2015 DT SWISS 350 jest lepsza niż NOVATEC D042SB?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.