z4kapior Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Panie ACTIVIA napisalem do Ciebie pw w sumie chcialbym uzyskac w miare szybko odpowiedz jakby to bylo mozliwe ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sssmok Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Activia po prostu bieżnia powinna się opierać o koronę i tak robią wszyscy producenci. Jak to mówią nosił wilk razy kilka aż ponieśli wilka. Podałem prosty sposób jak to łatwo zrobić zgodnie ze sztuką projektowania obciążeń w konstrukcjach metalowych. A co do tego czy się znam, to po 30 latach obliczania obciążeń konstrukcyjnych powiem Ci, że znam się na tym temacie więcej niż dobrze. Ale oczywiście rób jak chcesz, mam nadzieję, że nic się nikomu złego nie stanie. Pozdrawiam serdecznie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 2 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Activia po prostu bieżnia powinna się opierać o koronę i tak robią wszyscy producenci. Jak to mówią nosił wilk razy kilka aż ponieśli wilka. Podałem prosty sposób jak to łatwo zrobić zgodnie ze sztuką projektowania obciążeń w konstrukcjach metalowych. A co do tego czy się znam, to po 30 latach obliczania obciążeń konstrukcyjnych powiem Ci, że znam się na tym temacie więcej niż dobrze. Ale oczywiście rób jak chcesz, mam nadzieję, że nic się nikomu złego nie stanie. Pozdrawiam serdecznie ! Przemyśle temat i może być to dobre rozwiazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Że tak zapytam. Widzisz możliwość wymiany sterówki z 1 1/8" na 1" w sztywnym widelcu typu Mosso? http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-2014-Mosso-MD5-Hard-Fork-7005-Aluminum-V-brake-and-disc-brake-26inch-Mountain/1917415927.html?ws_ab_test=searchweb201556_10,searchweb201602_4_10057_10065_10056_10055_10054_10069_10059_10058_10017_10070_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_7&btsid=cb79addd-7526-44e9-8ac6-26e4e4c40b89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2016 Z 1/1/8 na 1" to już kilkunastu osób u mnie zmieniało. Jest to do zrobienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 Bardziej chodzi mi o sam sposób osadzenia sterówki niż średnicę. Skoro jednak piszesz, że do zrobienia, za jakiś czas odezwę się na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2016 Ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malutki Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 Activia po prostu bieżnia powinna się opierać o koronę i tak robią wszyscy producenci. Jak to mówią nosił wilk razy kilka aż ponieśli wilka. Podałem prosty sposób jak to łatwo zrobić zgodnie ze sztuką projektowania obciążeń w konstrukcjach metalowych. A co do tego czy się znam, to po 30 latach obliczania obciążeń konstrukcyjnych powiem Ci, że znam się na tym temacie więcej niż dobrze. Ale oczywiście rób jak chcesz, mam nadzieję, że nic się nikomu złego nie stanie. Pozdrawiam serdecznie ! Bardzo chętnie zobaczyłbym takie obliczenia. I to bez złośliwości ani podtekstu. Jeśli jesteś w stanie to oblicz proszę różnicę w obciążeniu zakładając np wagę rowerzysty 100 kg. Sorry za OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 10 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2016 Tak to się nazywa użytkowanie amorka bez oszczędzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2016 teraz to już jesteśmy nawet zrobić wam redukcję rury sterowej z amorków 1/1/8" na prostą 1" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 23 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2016 To jaki byłby koszt wymiany rury sterowej na dłuższą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 23 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2016 @@ACTIVIA, zrób jakiś orientacyjny cennik tych swoich "czary mary" - byłoby zapewne więcej chętnych znając przybliżoną cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2016 (edytowane) Ceny zależą od modeli amortyzatorów. Poniżej podaje mw. cennik dla forumowiczów - Wymiana rury sterowej 1" prosta na 1" prosta stalowa (270mm bez gwintu) - 120zł (Cięcie i gwintowanie na wymiar - 30zł) - Wymiana rury sterowej 1/1/8" prosta na 1" prosta stalowa - 130zł - Wymiana rury sterowej 1/1/8" prosta na 1/1/8" prosta stalowa - 120zł - Wymiana rury sterowej 1/1/8" prosta na 1/1/8" prosta aluminiowa - 200zł - Wymiana rury sterowej tapered na prostą 1/1/8" stalową (z adapterem) - 160zł - Wymiana rury sterowej tapered na prostą 1/1/8" aluminiową - 240zł - Wymiana rury sterowej 1/1/2" prosta na 1/1/8" prosta aluminiowa - 240zł - Wymiana rury sterowej 1/1/2" prosta na 1/1/8" prosta stalowa (z adapterem) - 160zł - Wymiana rury sterowej tapered na tapered aluminiowa - 200zł - Wymiana rury sterowej 1/1/4" prosta na 1/1/8" prosta aluminiowa - 220zł - Wymiana rury sterowej 1/1/4" prosta na 1/1/8" prosta stalowa (z adapterem) - 160zł - Wymiana rury sterowej 1/1/2 x 1/1/4" (taper) na 1/1/8" prosta aluminiowa - 220zł - Wymiana rury sterowej 1/1/2 x 1/1/4" (taper) na 1/1/8" prosta stalowa (z adapterem) - 160zł - Wymiana rury sterowej 1/1/4" prosta na 1/1/4" prosta aluminiowa - 250zł - Wymiana rury sterowej 1/1/2" prosta na 1/1/2" prosta aluminiowa - 260zł Edytowane 23 Listopada 2016 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 25 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2016 Na specjalne zamówienie jednego klienta z tego forum zrobiłem Duroluxa RC2 2016 pod sterówkę prostą 1/1/8" a także ze zmienionym skokiem na 100mm, przez to sami widzicie że z Suntourem można wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 Czyli podane ceny są już z materiałem i robocizną, tak? I jak się ma sytuacja w przypadku wysyłki? Jestem z Krakowa, może w grę wchodziłoby podwiezienie przez kumpla, ale to do dogadania. Na wadze ile się oszczędza, mniej więcej, w przypadku przejścia ze stalowej na aluminiową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 Zadzwoń to pogadamy 501260515 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bioly87 Napisano 3 Maja 2017 Udostępnij Napisano 3 Maja 2017 (edytowane) Była by możliwość wymiany sterówki w Marzocchi Bomber 66 z 1.5" na taper jak tak to w jakiej cenie? Edytowane 3 Maja 2017 przez bioly87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 3 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2017 Tak. Jest taka możliwość. Mogę ci to zrobić za 200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exmind Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Witam serdecznie. Zgodnie z naszą rozmową załączam fotki Amortyzatora gdzie będzie do wymiany rura sterowa z Tapered na 1 1/8 !!! Pozdrawiam ... i z niecierpliwością czekam na końcowy efekt . Hm ciekawi mnie czy ta aluminiowa rura będzie dość dobra jak ta Taperowana , zresztą widać że na zdjęciach jest ona masywniejsza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Witajcie. Po przeanalizowaniu całej sytuacji, która mnie spotkała, czuję, że powinienem napisać kilka zdań komentarza do tematu wymiany rury sterowej przez ACTIVIA.Zleciłem wymianę rury sterowej w RS Reba na dłuższą, prostą. Amortyzator przyszedł zrobiony bardzo szybko, niestety rura rozszerzała się ku dołowi w taki sposób, że nie byłem w stanie zamocować klina sterów. Po rozmowach telefonicznych odesłałem więc amortyzator do poprawy gwarancyjnej. Czas oczekiwania wydłużył się na moją niekorzyść, gdyż musiałem czekać do następnego tygodnia, gdyż, jak twierdzi właściciel, rury robią tylko na weekendzie. Przez telefon zostałem zapewniany, że rura zostanie wyfrezowana, by niepotrzebnie nie naruszać połączenia między koroną, a rurą sterową (po prostu nie montować nowej). Amortyzator wreszcie przyszedł. Co się okazało, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu? Że została zamontowana zupełnie nowa, UŻYWANA rura sterowa, zapewne z jakiegoś innego amortyzatora, który również przyszedł do zmiany sterówki (ta, która poprzednio była zamontowana została zdemontowana). Cena, jaka jest podana za usługę obejmuje wytoczenie z pełnego kawałka aluminium nowej rury, a tymczasem ja dostaję, w tych samych pieniądzach, czyjąś używaną rurę, która akurat była na stanie. To się nie mieści w głowie! Ja rozumiem zapewnienia, że montaż i demontaż jest wykonywany fachowo, ale takie istotne połączenie nie może być narażane na aż tyle zmian! Dodatkowo wszystko tam trzeszczy, jakby zaraz miało popękać (sprawdzałem różne ewentualności, i na pewno to stamtąd dochodzi dźwięk - okolice dolnych sterów). Przed zmianą nie było takich dźwięków. Rura była rzekomo wytaczana z grubszymi ściankami by było wszystko solidniejsze. To tyle w temacie. Czuję się oszukany i co przede wszystkim okłamany. Jestem niemiło rozczarowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 28 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Malinowy informowałem cię telefonicznie że już nie miałem materiału żeby zrobić ci nową a tą zrobioną co ci wymieniłem nie byłem w stanie na tyle wyszlifować żeby pasowało ci pod ten nietypowy zacisk sterowy. Zależało mi na tym żebyś miał idealnie prościutką rurę sterową ze względu tylko tego że miałeś nietypowe stery. Opisujesz tu sytuację na forum, lecz czemu do mnie nic nie napisałeś jak także nie poinformowałeś. Na każdą rurę daję roczną gwarancję i jeśli ci coś trzeszczy to czemu do mnie się nie odezwałeś. Wysyłając do mnie za pierwszym razem amorek do reklamacji ze względu nietypowych sterów to bez problemu ci zwróciłem 20zł za koszty wysyłki, przez co nie wiem w czym ja tu ci oszukuje. Jeśli uważasz się rozczarowany i oszukany to odeślij do mnie amorek. Wymienię ci na twoją krótką oryginalną rurę sterową po odnowie którą miałeś i zwrócę ci w całości kwotę jaką zapłaciłeś za wymianę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Jak mam traktować to fair, skoro przez telefon słyszę, że koszt wymiany to 200 PLN, bo materiał tyle kosztuje, sama robocizna to 30 PLN, a otrzymuję rurę z odzysku z innego amortyzatora? To gdzie tu logika? To po pierwsze. Po drugie, nic nie było wspominane, że się nie dało tego zeszlifować. Było wspominane i były zapewnienia, że teraz już wszystko się fajnie udało dopasować, zeszlifować i że będzie cacy. ŻADNEJ informacji, że sterówka będzie zamontowana INNA ostatecznie. Jak wytłumaczyć fakt rzekomo niestandardowych sterów, kiedy w oryginalnej rurze nie było żadnego problemu z klinem, a przy nowej rurze średnica ewidentnie się rozszerzała ku dołowi? To jest błąd osoby, która to wykonywała, nawet nie sprawdziła. Choć do tego nie wracam bo gwarancja została uznana bez problemów, to fakt. Proszę wybaczyć, ale nigdy nie zdecydowałbym się na kilkukrotne demontowanie i montowanie sterówki z korony! Jest to na tyle newralgiczny punkt, odpowiadający w dużej mierze za bezpieczeństwo, że tu nie ma miejsca na pomyłkę i na takie działanie. Czuję się oszukany z tego powodu, że płacąc za materiał i usługę, otrzymałem właściwie tylko usługę - wymiany na używaną rurę. Tyle w temacie.To nie miejsce na takie sprawy, ale postanowiłem, że należy się szersze słowo wyjaśnienia tej sprawy. Już nie wspomnę, że gwiazdka była wbita w stery nierówno, a ponoć to serwis rowerowy. Ot, taki psikus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 28 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Chcialem dla ciebie jak najlepiej, Rura sterowa ktora otrzymałeś moge ci w 100% potwierdzic ze nie jest stara a takze lepiej osadzona niż miales twoją krótką fabryczna. Ponadto masz po to taką wsadzoną sterówkę tylko ze wzgledu twoich sterów, poniewaz tej nie udalo mi sie idealnie obrobić a wiecej nie mialem tego gatunku aluminium 7050 co cie telefonicznie informowalem ze nie mam wiecej materiału i jedynie wchodzilo w grę naprawa bieżącej, natomiast ze wzgledu tego że nie udało mi się jej uratować to dalem ci inna rurę sterową żeby cie nie zostawić na lodzie natomiast przez to musiałem odmowic innemu klientowi. Dziwie sie szczególnie w tym czemu mnie o niczym nie poinformowales lecz opisujesz to tu na forum tym bardziej ze opisujesz ze czujesz sie poszkodowany, choć ja wiem ze ta rura jest pewna w twoim amortyzatorze a co do gwiazdki to wbijałem ją specjalnym narzędziem co wszystkie amorki po skroceniu sterówki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 O ile pierwszy błąd rozumiem, każdemu może się zdarzyć, nóż tokarski może się obsunąć (sama reklamacja załatwiona bezproblemowo), o tyle druga sytuacja jest dla mnie zaskakująca i zupełnie niezrozumiała. Chodzi o sam fakt, informuje się o takich rzeczach, a nie idzie się w zaparte i kłamie w "żywe uszy". Tak się zdenerwowałem, że już nie miałem nawet ochoty pisać w tej sprawie prywatnej wiadomości, choć racja, mogłem tak zrobić.Dlatego wszelkie kwestie dalsze przenoszę na prywatną konwersację by nie zaśmiecać forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 30 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2017 Następny strzelający FOX nam się trafił. Teraz to strzelanie było nie dość że na sterówce to także na rurach goleniowych. Stan techniczny rur goleniowych w miejscu korony mówi samo za siebie Amortyzator udało się uratować i mam nadzieję że jeszcze długo forumowicz pojeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.