Axew Napisano 5 Lutego 2015 Napisano 5 Lutego 2015 Witam, ile należy wlać i jakiej gęstości olej do dolnych goleni? Czy do obu się go wlewa? Czy do sprężyny powietrznej i regulacji odbicia wlewa się olej? Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 5 Lutego 2015 Mod Team Napisano 5 Lutego 2015 http://www.forumrowerowe.org/topic/152791-serwis-rock-shox-reba-dualair-kompleksowy-serwis-od-a-do-z/ tyczy sie to także tory, reb sida i innych ... ewentualne różnice w poziomach są nieznaczne. Ja wlewam maksymalną bezpieczną ilość jaka sie tam mieści. Pisałem o tym jak, bodajże w tym temacie. Cytuj
Axew Napisano 7 Lutego 2015 Autor Napisano 7 Lutego 2015 Czy w innych modelach rock shoxa nakrętka od tłumika też jest plastikowa? Cytuj
Axew Napisano 8 Lutego 2015 Autor Napisano 8 Lutego 2015 Właściwie to nie nakrętka, tylko śruba.https://lh3.googleusercontent.com/-7kywhdcU4lk/UvPFY0BtuYI/AAAAAAAAFbg/Arp1X6vXT4w/w888-h590-no/serwis_reba_race%28d1%29_5.jpg Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 8 Lutego 2015 Mod Team Napisano 8 Lutego 2015 To jest tłumik Nie wiem jaki masz model tej tory ale tłumiki zwykły mieć aluminiowe korki. Cytuj
Axew Napisano 8 Lutego 2015 Autor Napisano 8 Lutego 2015 Posiadam model z regulacją tłumienia odbicia.Śruba na lewej goleni i prawej niby są takie same, mają 24mm, ale śruba po lewej stronie jest minimalnie mniejsza, czy w innych modelach rock shoxa też tak jest?Po nałożeniu nasadki na śrubę po lewej stronie jest wyczuwalny dość duży luz. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 8 Lutego 2015 Mod Team Napisano 8 Lutego 2015 Najprościej by było jak byś dał zdjęcie. Prawdopodobnie twój model, albo egzemplarz to 289, ona miała tylko odbicie na dole a na górze czarny, możliwe ze plastikowy korek, gdyż nie było tam tłumika. Cytuj
Axew Napisano 8 Lutego 2015 Autor Napisano 8 Lutego 2015 Czy są gdzieś dostępne metalowe śruby? Czy plastikowa śruba podczas odkręcania się nie zniszczy? Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 8 Lutego 2015 Mod Team Napisano 8 Lutego 2015 A po co chcesz to odkręcać ? jak będziesz ostrożny to sie nie powinna zniszczyć. Cytuj
Axew Napisano 9 Lutego 2015 Autor Napisano 9 Lutego 2015 W celu sprawdzenia czy olej należy wymienić. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 9 Lutego 2015 Mod Team Napisano 9 Lutego 2015 skoro masz solo air jak piszesz powinieneś miec tłumik, czyli wkręcony tłumik z aluminiowym korpusem, nie wiem czy tk takze ma alu. Jak masz samą nakrętkę, znaczy ze tłumika ci brak. jest ona bodajże na klucz 24. Postaraj sie porządnym kluczem nasadowym to odkręcić lub kluczem oczkowym, trzymając dłonią by sie klucz nie ześlizgną. Cytuj
Axew Napisano 9 Lutego 2015 Autor Napisano 9 Lutego 2015 Właśnie po nałożeniu klucza nasadowego na śrubę są minimalne luzy kręcąc nim delikatnie w lewo i prawo, a po stronie komory powietrznej po nałożeniu klucza te luzy są większe, a obie śruby niby takie same, 24mm. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 9 Lutego 2015 Mod Team Napisano 9 Lutego 2015 bo tam jest aluminiowa. Odkręca sie normalnie w lewo. Ostrożnie i powoli to odkręć. Ja w manitou plasticzaki odkręcałem i nic sie z imi nie działo, tylko w rst była masakra Cytuj
Axew Napisano 9 Lutego 2015 Autor Napisano 9 Lutego 2015 Wiem, że odkręca się w lewo, tylko chciałem sprawdzić czy klucz pasuje, dlatego ruszałem nim lewo-prawo.Obie śruby powinny mieć ten sam rozmiar, jeśli obie są 24mm bez względu na to z czego są wykonane. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 9 Lutego 2015 Mod Team Napisano 9 Lutego 2015 Tak, ale każdy produkt ma jakąś swoją tolerancję, w zależności gdzie, jak, kto i z czego to zrobił Cytuj
Axew Napisano 9 Lutego 2015 Autor Napisano 9 Lutego 2015 Myślałem, czy nie lepiej by było odkręcić to kluczem nastawnym, bo mogę go wyregulować do danej śruby. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 9 Lutego 2015 Mod Team Napisano 9 Lutego 2015 Oczywiście, można, ale pamiętaj ze tam jest bardzo mało materiału a klucz nastawny łapie tylko w 2 miejscach a oczkowy w 6. Oczkowy mimo że ma delikatny luz jest najbezpieczniejszym wyjściem jak sie boisz ze zniszczysz śrubę. Cytuj
Axew Napisano 9 Lutego 2015 Autor Napisano 9 Lutego 2015 Czy da się tym kluczem odkręcić korek od sr suntoura, czy się nie uszkodzi? Cytuj
Axew Napisano 11 Lutego 2015 Autor Napisano 11 Lutego 2015 Czemu w tabelce ciśnień dla skoku 80mm podane jest większe ciśnienie niż dla skoku 100mm?Przecież powinno być odwrotnie, im większy skok to tym większe ciśnienie. Cytuj
jasinski21444 Napisano 12 Lutego 2015 Napisano 12 Lutego 2015 Jesteś w błędzie bo jest odwrotnie niż mówisz . Im większy skok tym komora powietrzna robi sie większa a to oznacza mniejsze ciśnienie. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 12 Lutego 2015 Mod Team Napisano 12 Lutego 2015 Przecież powinno być odwrotnie, im większy skok to tym większe ciśnienie. A kto ci takich bajek naopowiadał ? Cytuj
Axew Napisano 12 Lutego 2015 Autor Napisano 12 Lutego 2015 Czy do serwisu dolnych lag trzeba spuszczać powietrze? Cytuj
Gość Napisano 12 Lutego 2015 Napisano 12 Lutego 2015 A kto ci takich bajek naopowiadał ? 100mm - okolo 120-130psi, 160mm - 120 psi - czary Fakt, ze jeden Solo drugi Dual. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 12 Lutego 2015 Mod Team Napisano 12 Lutego 2015 160 to troszkę inna bajka, ale 80 a 120 to duża różnica, komora prawie o połowę mniejsza ... żeby nie było kuku, musi być wysokie ciśnienie i duża progresja. W 160 i więcej jest bardziej liniowo wręcz całkowicie liniowo nawet. Fakt, ze jeden Solo drugi Dual. To sa 2 zupełnie inne sprężyny ... wystarczy wkręcenie kilku podkładek w komorę by diametralnie zmienić jej charakterystykę Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.