squadak Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 Hej! Czym różnią się te amortyzatory : - Rock Shox Sektor Solo air TK Silver - Rock Shox Sektor Solo air RL - Rock Shox Sektor Solo air R? Czy jedyna różnica to tłumik ? Z niego wynika również różnica w wadze ? Czy z TK można zrobić R lub RL? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 5 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 Różnice sa znaczące: - sektor tk - najcięższy, posiadający blokadę skoku bez tłumika kompresji, dopisek silver może wskazywać że ma stalowe golenie górne. - sektor r - jest najlżejszy, poza tym chyba to samo, chyba tez ma tłumnie tk, z opisu wynika iż nie posiada blokady i stąd niższa waga. - sektor rl - tłumnie motion control, czyli najlepsza opcja, największe możliwości, ma regulowaną wolna kompresję az do blokady jak to w tłumiku MC zwykło bywać. Zapewne nie ma regulacji gate bo to nie wersja RLT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
squadak Napisano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 A jak wygląda sprawa przerobienia TK na RL? Jest możliwe? Jeśli tak czego potrzebuję? pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 - sektor tk - najcięższy, posiadający blokadę skoku bez tłumika kompresji, dopisek silver może wskazywać że ma stalowe golenie górne. Chyba chodziło o regulację kompresji. Tłumik jest TK. To tak dla porządku żeby nie zmylić autora wątku, jeśli jest "początkujący" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 5 Lutego 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 Tak, tłumik jest TK ale sama blokada tk nie jest regulowaną kompresją jak w przypadku MC. A jak wygląda sprawa przerobienia TK na RL? Jeżeli obie wersje a tego nie wiem, mają alu golenie tej samej średnicy zwyczajnie można sobie skombinować tłumiki i przełożyć. Pamiętaj, ze TK i RL nie różnią sie tylko górą, ale także tłumikiem odbicia. Zabieg jest nie opłacalny bo nowe tłumiki są strasznie drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.