lesieque Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 Szukam czegoś ściganckiego na kilka wyścigów. Głównym wyścigiem na który chciałbym odchudzić rower jest wakacyjny uphill. Podjazd jest po płytach i szutrach więc tutaj nie potrzebuję czegoś o agresywnym bieżniku. Jednak sam start połączony jest z małą pętlą której część prowadzi po kamieniach. Dokładniej mówiąc jest to zjazd dość łagodny po czymś co przypomina bruk. Wiecie, górska droga w lesie z powbijanymi kamieniami jeden obok drugiego co ją umacnia a jednocześnie imituje bruk powodując że jadąc szybko na rowerze wszystko się trzęsie. W związku z tym nie wiem jakie opony mogą być odpowiednie. Myślałem o burtach, ale nie wiem czy przy prędkości powiedzmy 40-50km/h ten bruk nie spowoduje że złapie 2 kapcie na raz. Chociaż wersja wzmocniona waży 515g o ile pamiętam więc i tak mniej niż większość opon konkurencji. A może jest coś jeszcze ciekawego? Moje fabryczne opony bontragera są genialne (UST) ale sztuka waży 700 i 600g więc to całkiem sporo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buno Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 Maxxis Flyweight 330/490? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michauuu Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 z jednej strony chcesz bardzo lekkie laczki,z drugiej narzekasz na wzmocnione Thundery... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek21001 Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Renegade control to ok 500g, Sworksy mniej. 29x1,95 ma balon jak inne 29x2,2 Jak zrobisz na mleku to zestaw Control tył/Sworks przód wytrzyma spokojnie byle uważać na boki,od strony bieżnika mocne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 Michauuu nie narzekam na wzmocnione thundery tylko zastanawiam się czy wersja wzmocniona będzie odpowiednia na niewielkie wystające kamienie. Dlatego napisałem ten wątek. Nigdy nie jeździłem na thunderach. Na 26 jeździłem na RoRo a w 29" mam jednego RaRa.Tomek jeździłeś na tych specach? Brzmi ciekawie chociaż troche przeraża mnie to 1,95 na góry... Szczególnie, że ciągle bije się z myslami co do obręczy 25mm wewnętrznych i też nie mogę przesadzić ze zbyt wąską oponą. Szczególnie, że w porównaniu z 19 czy 20mm standardowych obręczy to opona nie będzie już taką żarówką w przekroju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
venom2000 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Geax Barro Racer kevlar 29"x2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Ten Spec 1.95 realnie osiąga więcej niż deklaruje producent. Spotkałem się z opinią, że ludzie porównują te 1.95 do jakiś 2.1 innych producentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek21001 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Renegade 1.95 i Ikon 2,2 na obręczy 21mm wewnątrz wyglądają praktycznie tak samo.Oznaczenie Speca w tym przypadku wprowadza w błąd. Co do wytrzymałości Renegade (wersja control 1,95) jeżdziłem na tym miesiącami bez kapcia po okolicy (tubeless) i o dziwo wytrzymała potem prawie cały dzień w Sudetach (założona awaryjne po przecięciu tyłu) w fullu,gdzie na kamienie rzędu 5- 10cm nie zwracam w ogóle uwagi. Uphill wytrzyma spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi