Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam serdecznie :laugh:

proszę o rozszyfrowanie oznaczeń na produktach Foxa....i wskazanie różnic...

evolution lv

performance

czy dobrze rozumuje ze fit to model wylajtowany w/g standardowego ...?

czy jest sens dopłacać do performance?

dzieki za konkretn odpowiedzi

pzdr Jacek

  • Mod Team
Napisano

Trochę mało informacji podałeś... przydałaby się pełna nazwa i rocznik.

Evolution to najprostsza wersja ( i często najcięższa) z prostym tłumikiem typu O/B lub O/C CTD- stosowana głównie jako OEM.

Performance- średni poziom ( z grubsza rzecz biorąc)- lepsze materiały, lżejszy , z bardziej zaawansowanymi tłumikami, choć spotykane są wersje z tłumikiem O/C.

Jest jeszcze wersja Factory, czyli druga od góry- tylko tłumiki FIT, powłoka Kashima, w opcji Terralogic.

 

 

zy dobrze rozumuje ze fit to model wylajtowany w/g standardowego ...?

Nie do końca- FIT to nazwa tłumika , a nie modelu. Można przyjąć,że FIT jest montowany tylko w wyższych wersjach ( pomijając wersje OEM) 

 

 

czy jest sens dopłacać do performance?

Zależy czego oczekujesz- niewykluczone,że evolution będzie pracował jak Performance,ale będzie cięższy. Ale z Foxami to loteria ...

 

Napisano

podłączę się pod temat, w moim rowerze mam zamontowany FOX 32 Float CTD z dopiskiem Factory i tłumikiem FIT. Model pod koło 27,5 cala.

Rozumiem, że zgodnie z opisem Factory i tłumikiem Fit jest to jeden z wyższych modeli ?

  • Mod Team
Napisano

W Twoim przypadku niekoniecznie. Amortyzatory OEM są wypadkową ceny i życzeń producenta. Masz model Factory z tłumikiem FIT,ale bez powłoki Kashima i ze sterówką OverDrive. Takiego modelu nie znajdziesz w wersji Box.

Napisano (edytowane)

Box bo w pudełku i w sklepie. A OEM ? Wersja często taka sama lecz bez pudełka?Czesto trafiaja sie wersje właśnie pod takim szyldem.Co tak naprawdeone oznaczają?

Edytowane przez topol
Napisano

Że został wyjęty z gotowego roweru. Poza krótszą sterówką i nietypowym malowaniem może, ale nie musi, mieć też różnice w budowie. I nie konieczne na niekorzyść, np. w tegorocznych Rebach regulację Gate nasz tylko w OEMach.

Napisano

dzieki koledzy za informacje :thumbsup:

pociągne temat dalej....czy w fox float 32 27,5 140 CTD FIT 15 QR da sie bezproblemowo zmienic skok na 120mm?

Napisano

Aby dokonać tej zmany musisz sprawdzić czy tłumik tak dużo się wyciągnie ( bo inaczej go uszkodzisz ) , po drugie w komorze powietrznej trzeba przesunąć blokadę skoku o jedną dziurkę  na  plastikowej podładce przy sprężynach . Nie radzę robić tego samemu jeśli nie ma się wprawy - bo amorki CTD są trochę bardziej skomplikowane .Pozdr.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...