Skocz do zawartości

[2000-2500] Jaki rower wybrać ?

AlfaOmega

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich  :)

Od razu na początku podkreślę, że jestem zielony jeśli chodzi o sprzęt rowerowy, jedyne co mogę to przeczytać co jest wyżej w hierarchii od czego i tyle.

Dodam też, że nie mam raczej żadnych uprzedzeń jeśli chodzi o marki rowerowe, dla mnie liczy się jakość sprzętu i żeby to wszystko dobrze hulało.

Przedział cenowy to 2-2,5 tysiąca.

Problemem jest trochę określenie moich preferencji, do tej pory jeździłem nazywanym potocznie "góralem", myślałem żeby coś zmienić - na crossa albo może nawet na coś jeszcze bardziej na asfalt ale... no nie wiem, serio nie wiem...

Więc może doradźcie mi na 2 fronty : mtb i cross, bo takich typowo szosowych/kolarzówki nie chce.

Mógłbym Was o to prosić ? Będę wdzięczny za pomoc :thumbsup:

Pozdrawiam !  

Napisano

Rowery z tego przedziału cenowego są najmniej atrakcyjne ze względu na stosunek cena/jakość. Bo są tylko kosmetycznie lepsze od takich za ok 1000 zł. Lepiej dołożyć i kupić coś za około 4000-5000 zł lub nieco powyżej ( patrz np:  Radon, Canyon, Bulls ).

Rower za 2000-2500 zł ma wciąż ciężki pseudo amortyzator i zazwyczaj turystyczną geometrię ramy. Napęd z najniższej półki jest wzbogacony na pokaz o tylną przerzutkę klasy XT. I to zazwyczaj cała różnica wobec najtańszych propozycji. Chociaż zdarza się czasem, że ma hamulce hydrauliczne. 

Napisano

No ale ja to raczej nie jeżdżę ekstremalnie ostro, nie katuje itp., lubię niekiedy pojechać trochę szybciej czy ostrzej ale nie jest to normą więc chyba znajdzie się coś w tej cenie... Ewentualnie jakaś używka, nie wiem...

Napisano

Naprawdę nic ? Nie wierze, że nie da się wybrać jakiegoś optymalnego sprzętu za taką kwotę, przecież nie każdy jeździ rowerem za 10.000...